Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

Mluvčí Hyundai skončil. Pohorský míří do agentury FYI

Redakce MAM18. 6. 202017. 6. 2020

Po více než dvou letech Jan Pohorský coby mluvčí Hyundai Motor Czech skončil a na konci května přešel do agentury FYI, kde má v roli senior PR manažera na starosti automotive klienty a startupy, mimo jiné také HaoppyGo či Carvago.

„V rámci střednědobého plánu bude mít Pohorský v agentuře za cíl posílit automotive segment a vybudovat strategii v oboru a dále prohloubit vazby portfolia klientů agentury na klíčové novináře,“ píše se v tiskové zprávě.

Původně měl Pohorský po odchodu z Hyundai v plánu realizovat vlastní projekt, což mu ovšem překazila epidemie. V minulosti působil také v agentuře Bison & Rose nebo ve firmě Innogy.

×

Novinářskou cenu slaví Veselovský či Kalenská. Křepelku získal Valášek

Starší článek

Přes nesnáze eventových agentur, 11. ročník soutěže Eventex Awards proběhne

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více