Foto: Youtube.com - The Marketing Society

McDonald’s má konečně šéfa marketingu. Macrowa hledal téměř rok

11. 6. 2020 16:06

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Alistair Macrow se stal novým globálním marketingovým šéfem společnosti McDonald’s. Jeho nová pozice byla téměř rok neobsazená – naposledy ji zastávala až do loňského července Silvia Lagnado a poté už jen operativně viceprezident marketingu Colin Mitchell. Ten však po čtyřech letech firmu opouští.

Mitchell, který odchází za novými příležitosti, podle generálního ředitele společnosti Chrise Kempczinského významně přispěl k růstu McDonald’s po celém světě. „Jeho aktivace značky byla nedílnou součástí našeho obratu. Mitchell jí dodal styl a energii,“ ocenil.

PSALI JSME
Extra množství cibule pro udržení rozestupů, hlásá Burger King v nové kampani

Nový muž Macrow je přímo podřízen Kempczinskému a spolupracuje s Morganem Flatleyem – bývalým marketingovým šéfem pro americký trh a nyní jeho viceprezidentem. „Jsem přesvědčený, že vedení firmy v podání dvou z nejrespektovanějších marketérů v této oblasti urychlí naše zotavování se z krize,“ řekl s nadějí Kempczinski.

Macrowa podle šéfa společnosti dobře znají v regionech Evropy či Asie, kde na marketing a komunikaci McDonald’s dohlížel. „Je pověstný odvážnými vizemi, které přetavuje ve smysluplné výsledky,“ dodal Kempczinski.

Foto: Youtube.com - The Marketing Society

Vojtěch Lhota

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.