Marketing společnosti Capexus povede Radim Petlach. „Čest i výzva,“ říká

4. 6. 2020 14:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Capexus, která navrhuje a realizuje kancelářské a obchodní prostory, mění marketingového ředitele. Po téměř šesti letech firmu opouští Michaela Kopecká a nahrazuje ji Radim Petlach, jenž dříve působil ve společnosti Philips.

„Radim Petlach má za sebou pracovní zkušenosti z marketingu velkých nadnárodních firem jako Philips nebo Procter & Gamble. Prioritami bude posílení pozice značky na realitním trhu a zvýraznění komunikace služeb design & build, poradenství v oblasti pracovního prostředí (workplace consultancy) a zajištění technologického vybavení kanceláří,“ říká Daniel Matula, jednatel společnosti Capexus . Petlach se bude soustředit také na vytváření a posilování vztahu s klienty.

ČTĚTE TAKÉ
Marketing společnosti Capexus povede Radim Petlach. „Čest i výzva,“ říká

„Svůj start vnímám jako čest i výzvu zároveň. V současnosti se setkáváme s měnícími se požadavky a potřebami klientů tak, aby pracovní prostředí vyhovovalo novým standardům. Společně s celým marketingovým týmem budu usilovat o to, aby se naši stávající i noví klienti dozvěděli o všech službách, které jim v této souvislosti můžeme nabídnout,“ komentuje své cíle Radim Petlach.

Petlach (28) do společnosti Capexus přichází po tříleté zkušenosti v marketingovém oddělení firmy Philips, kde od září 2019 působil na pozici Senior Marketing Specialist. Dříve pracoval ve společnostech Procter & Gamble a ExxonMobil. Radim Petlach je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze, kde získal titul Ing. v oboru Mezinárodní obchod na Fakultě mezinárodních vztahů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.