Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

Marketing společnosti Capexus povede Radim Petlach. „Čest i výzva,“ říká

Redakce MAM4. 6. 20204. 6. 2020

Společnost Capexus, která navrhuje a realizuje kancelářské a obchodní prostory, mění marketingového ředitele. Po téměř šesti letech firmu opouští Michaela Kopecká a nahrazuje ji Radim Petlach, jenž dříve působil ve společnosti Philips.

„Radim Petlach má za sebou pracovní zkušenosti z marketingu velkých nadnárodních firem jako Philips nebo Procter & Gamble. Prioritami bude posílení pozice značky na realitním trhu a zvýraznění komunikace služeb design & build, poradenství v oblasti pracovního prostředí (workplace consultancy) a zajištění technologického vybavení kanceláří,“ říká Daniel Matula, jednatel společnosti Capexus . Petlach se bude soustředit také na vytváření a posilování vztahu s klienty.

ČTĚTE TAKÉ
Marketing společnosti Capexus povede Radim Petlach. „Čest i výzva,“ říká

„Svůj start vnímám jako čest i výzvu zároveň. V současnosti se setkáváme s měnícími se požadavky a potřebami klientů tak, aby pracovní prostředí vyhovovalo novým standardům. Společně s celým marketingovým týmem budu usilovat o to, aby se naši stávající i noví klienti dozvěděli o všech službách, které jim v této souvislosti můžeme nabídnout,“ komentuje své cíle Radim Petlach.

Petlach (28) do společnosti Capexus přichází po tříleté zkušenosti v marketingovém oddělení firmy Philips, kde od září 2019 působil na pozici Senior Marketing Specialist. Dříve pracoval ve společnostech Procter & Gamble a ExxonMobil. Radim Petlach je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze, kde získal titul Ing. v oboru Mezinárodní obchod na Fakultě mezinárodních vztahů.

×

Na sítích jsou nejvýraznější Mareš, Kazma a Štíbrová. Mezi nejmladšími vede Kovy

Starší článek

Czech Creative Awards 2020. Pořadatelé zveřejnili všech 207 přihlášených prací

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více