Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

Livesport kupuje Kinobox. Obsah chce využít pro chystanou televizi

Redakce MAM10. 6. 202011. 6. 2020

Česká technologická společnost Livesport koupila od producenta a režiséra Petra Vachlera projekt Kinobox.cz. Obsah filmového portálu, jehož redakci nově povede publicista Kamil Fila, plánuje Livesport v budoucnu využít i pro svou chystanou televizi.

Kinobox funguje již od roku 1993, kdy v České televizi každý týden uvádět přehled filmových novinek.. Ve své době nejsledovanější pořad ČT2 později přešel na internet a momentálně je server Kinobox.cz nejčtenějším českým filmovým online magazínem.

„Naším cílem je udělat z Kinoboxu bránu do světa videozábavy pro filmové a seriálové fanoušky. Vytvoříme komplexní databázi audiovizuálních děl, která komukoli na míru usnadní orientaci v nepřeberné nabídce filmů a pořadů. Chceme zúročit zkušenosti se šířením informací a přinést filmovým příznivcům podobný servis, na jaký jsou zvyklí naši sportovní fanoušci. Kinobox v budoucnu obohatíme o streaming televizního vysílání, proto jej bude provozovat naše společnost Livesport TV,“ uvedl CEO Livesportu Martin Hájek.

PSALI JSME
Podcast roku: anketu ovládly pořady Vyhonit ďábla a Vinohradská 12

Petr Vachler sice s Livesportem podepsal smlouvu o prodeji Kinoboxu, ale projekt neopouští. „Mám radost, že pro Kinobox.cz zůstávám v roli konzultanta. Přece jen jsem filmu, zejména českému, zasvětil v nejrůznějších formách mnoho let. A Kinobox pro mě znamenal hodně. Roky televizní podoby strávené s moderátory Romanem Holým, Milošem Kohoutem či později s Petrem Čtvrtníčkem byly úžasné, stejně jako v posledních letech objevovat jeho internetovou podobu,“ říká režisér, producent a scénárista.

„Život a celá naše existence se skládá z fází, a to různě dlouhých. Vzdát se něčeho s radostí je dárek, když víte, že vaše dílo poroste a bude v dobrých rukou. Martin Hájek mě o tom přesvědčil a já téměř po třiceti letech s klidem předávám Kinobox, aby rostl rychleji a více, než já sám bych mu mohl dnes dopřát,“ dodává s dobrou náladou Vachler.

×

Eventy přežijí, jen budou o něco menší a opatrnější

Starší článek

Bez supermarketů ani ránu. Češi preferují kamenné prodejny

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více