Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Akce

Jaká je svoboda podnikání v Evropě? V diskusi Anti-Panic vystoupí i Petříček

Jakub Křešnička5. 6. 20205. 6. 2020

Jak moc lidem život zkomplikovalo uzavření hranic či omezení mezinárodního obchodu kvůli pandemii? Jakou roli v tom všem hrají média? Odpovědi a návrhy řešení budou na živě streamované konferenci sdílet generální ředitel České televize Petr Dvořák, ministr zahraničí Tomáš Petříček, podnikatel Oliver Dlouhý nebo prezident MFF Karlovy Vary Jiří Bartoška.

Již třetí díl online diskusí Anti-Panic, kterou pořádá Unicorn Attacks + Yemi a Aspen Institute spolu s generálním partnerem Českou spořitelnou, se uskuteční v úterý 9. června od 14 hodin a přenášeny budou na webových stránkách projektu.

„V prvních dvou vydáních Anti-Panic sdílelo svá řešení a názory přes dvacet osobností z byznysu, vědy i kultury. Na začátku, v době nejistoty, nejvíc rezonovalo jako téma transparentní komunikace, v dalším vydání pak důraz na motivaci lidí a ztížené rozhodování, které se často řídí víc emocemi, než fakty,“ rekapituluje vývoj projektu jeden z autorů platformy Anti-Panic a kreativní producent Yemi A.D. Debat se podle něj zúčastnilo již více než 25 000 lidí a přes 150 lídrů z mnoha oborů.

PSALI JSME
Forum Media uvítá špičkové řečníky z celého světa. Při včasné rezervaci ušetříte

Sestavu řečníků třetí diskuse působících v čele významných institucí a firem dále doplní například rektorka Mendelovy univerzity Danuše Nerudová, člen představenstva Škoda Auto Bohdan Wojnar nebo spoluzakladatelka úspěšného herního start-upu Pixel Federation Lucia Šicková. Závěrečného shrnutí debaty se ujme ex-guvernér ČNB a předseda dozorčí rady ČSOB Zdeněk Tůma.

„V době krizových situací jako je tato, potřebujeme kvalitní informace, silné lídry a efektivní nástroje. Věřím, že platforma Anti-Panic umožňuje mnohým lidem nahlédnout do způsobu rozhodování velkých i menších hráčů, odkrývá nové perspektivy a v reálném čase ukazuje výsledky hlasování účastníků o otázkách budoucího vývoje. Navíc díky tomu, že probíhá online, můžeme zapojovat odborníky z dalších zemí a hledat nové cesty i s dalšími evropskými experty,“ vysvětluje spolupořadatel Ivan Hodač, prezident Aspen Institute Central Europe.

×

Češi jsou kamenným obchodům věrní. Návštěvnost postupně roste

Starší článek

Návrat do nákupních center. Nízkou návštěvnost mají zvýšit kampaně

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více