Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Extra

Jak vybudovat brand, který prodává? Zářijové Ogilvy OnAir proběhne v Brně

Roman Valla, Ogilvy30. 6. 20201. 7. 2020

ADVERTORIAL První brněnské Ogilvy OnAir se uskuteční už 17. září.

Ogilvy je jediná síťová agentura, která má v Česku vedle kanceláře v Praze i regionální zastoupení. Brněnské Ogilvy opečovává komunikaci místních poboček nadnárodních společností, stejně jako pomáhá v rozletu lokálním firmám, které v expanzi narážejí na své vlastní limity. Ty mohou pramenit
z několika důvodů.

Pod záminkou „zvýšení efektivity“ dnes hledá řada firem řešení svých marketingově‑byznysových problémů buďto na vlastní pěst nebo skrze izolovaná zadání specializovaným dodavatelům. Na tom v zásadě není
nic špatného. Při nedostatku zkušeností a expertízy ale často dochází ke tříštění komunikace. Ať už z důvodu absence jasně definované strategie nebo jejího nedůsledného naplňování. Ještě o krok dříve končí ti, kteří sáhnou po prvním líbivém řešení. Majitelé firem jsou pak zklamaní z toho, že jim marketingové investice nepřinášejí kýžený růst byznysu a loajality zákazníků.

Výhodou síťové agentury působící v regionu je to, že klientovi nenabízí řešení, která se mu budou v první řadě líbit, ale řešení, která jsou strategicky podložená a byznysově funkční. Právě komplexní pohled na byznys a potřeby klienta je to, co zadavatelé hledající instantní řešení mnohdy považují za zbytečné komplikace.

Akceptovat tento přístup pro řadu klientů znamená nutnost oprostit se od dosavadního způsobu uvažování nad značkou a její rolí při byznysové expanzi. Jistotu při vstupu „do marketingového neznáma“ může dodat partner s dlouholetou zkušeností, mezinárodním know‑how a kompletním in‑house zázemím pro všechny oblasti firemní komunikace. Partner, který zároveň není odtržený od dění v regionu.

Zajímá vás, jak vám může marketing více vydělávat díky dobře fungující značce? Chcete vědět, jak maximalizovat návratnost investic napříč komunikačními kanály? Přijďte se podívat na první brněnské setkání Ogilvy OnAir a nahlédněte pod pokličku práce profesionálů z Ogilvy. Zjistěte, jak vybudovat brand, který skutečně prodává a expanduje na nové trhy.
Ogilvy OnAir proběhne 17. září od 18 hodin v Netbox Store na Náměstí Svobody 18. Více na www.ogilvy.cz/onair.

×

Fast life, slow fashion

Starší článek

VIDEO: Žádné „dokonalé“ modelky. Zmrzlina sází na vášnivý plus-size tanec

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více