Imperial Brands podporuje prodej vaporizéru blu i novým e-shopem

20. 6. 2020 14:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Elektronickou cigaretu blu prodává skupina Imperial Brands na tuzemském trhu od loňského října a je dostupná na více než 1000 prodejních místech. Od letošního května ji nabízí i na speciálním e-shopu.

„E-shop je dalším z nástrojů, díky kterému můžeme být se zákazníky v kontaktu. Od testování přes nákup a následnou komunikaci až po servis,“ uvedl Martin Marek, manažer produktů nové generace v Imperial Brands.

Podle Marka se spuštěním webového obchodu dokončila provázanost zákaznické podpory v online a offline prostředí. Do rozvoje značky firma podle marketingového manažera Bojana Stoevského firma investovala více než 20 milionů korun.

„Na e-shopu naleznou uživatelé nejen nabídky jako je doprava zdarma nebo speciální akce na příchutě, o něž je po květnovém zákazu mentolových cigaret výrazně větší zájem, ale třeba i dlouhodobý věrnostní program, možnost vyjádřit svůj názor na značku, či se zapojit do programu blu Care,“ uvedl Stoevski.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.