Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Heureka.cz
Marketing

Heureka chce od Googlu 385 milionů korun. „Zneužíval svého postavení“

Redakce MAM26. 6. 202026. 6. 2020

Český srovnávač cen Heureka.cz podává žalobu na společnost Google. Požaduje po ní téměř 400 milionů korun. Pro server Lupa.cz to uvedl šéf Heureky Tomáš Braverman.

Částka má odpovídat ušlému zisku za dobu, kdy Google ve výsledcích vyhledávání upřednostňoval vlastní srovnávač cen Google Shopping před konkurencí. Právě za zneužívání výsostního postavení svého vyhledávače na trhu již Evropská komise vyměřila Googlu před třemi lety pokutu 2,4 miliardy eur. Google se odvolal a proces stále běží.

Heureka na Městský soud v Praze dodala žalobu v pátek 26. června. U soudu se brání i dalších sedm evropských firem.

PSALI JSME
„Facebook zašel moc daleko.“ Viber s ním přeruší veškeré vztahy

„Využíváme toho, že toto zneužití už prokázala Evropská komise v roce 2017. Je to dokázané a je to fakt. Žalobu podáváme k českému soudu na americký Google, protože právě jej Komise označila jako viníka,“ sdělil Tomáš Braverman, CEO Heureky, serveru Lupa.cz.

Český srovnávač cen požaduje 394 857 000 korun. „K této částce došel renomovaný znalecký ústav Apogeo, který ji vypočítal několika metodikami využívajícími naše data i údaje z českého a zahraničního trhu. My v žalobě používáme nejnižší z několika částek, ke kterým Apogeo došel,“ dodal Braverman.

×

Veletrh Reklama Polygraf Obaly ustoupil koronaviru. Proběhne až za rok

Starší článek

Server Info.cz chystá měsíčník „I“. Nabízí ho ve formě předplatného

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více