Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

Generační výměna ve vedení Mailstepu. Libor Hudeček střídá Jana Rozlivku

Redakce MAM2. 6. 20202. 6. 2020

Novým CEO logistické společnosti Mailstep a.s. se od května stává Libor Hudeček. Dosavadní výkonný ředitel a zakladatel firmy Jan Rozlivka svou funkci opouští a do budoucna se zaměří na strategické řízení společnosti v rámci jejího představenstva.

Podle zakladatele společnosti Mailstep a.s. Jana Rozlivky je generační výměna ve vedení firmy, kterou před 28 let zakládal, logickým krokem. „Přišel čas předat zodpovědnost za vedení firmy. Chuť propojovat služby a technologie a měnit výzvy v realitu mi zůstala, proto si ponechávám vliv nad strategickým směřováním Mailstepu,“ říká nový strategický ředitel Rozlivka.

Hudeček přichází z vedení Mall Group, kde měl na starosti tzv. poslední míli – rozvoj distribučních cest a retailu skupiny. Zkušenosti má rovněž s pozicí ředitele logistiky ve společnosti Zoot.

×

„Bez lidí neexistují kampaně ani ocenění.“ Festival Golden Drum se ruší

Starší článek

Možnosti virtuálních eventů jsou neomezené. Obavy z viru měnily fungování firem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více