Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

Do vedení DoDo nastoupil Richard Vlček. Má pomoci s expanzí v zahraničí

Redakce MAM10. 6. 202010. 6. 2020

Do vedení logistického startupu DoDo nastupuje na pozici ředitele strategických projektů Richard Vlček (45). Bude mít na starosti především další expanzi na zahraniční trhy a uzavírání klíčových partnerství na domácím trhu.

„Otevírání nových trhů a projektů v rámci nich je samozřejmě velkou výzvou. Nemáte totiž silnou lokální podporu jako na domácím trhu a expanzi komplikuje i aktuální situace, kdy je volný pohyb lidí do zahraničí velmi omezen. Velkou výhodou pro mě ale je, že je DoDo tělem i duší technologickou firmou. Všechny procesy jsou tedy kompletně digitální a od začátku připravené na snadné škálování i expanzi na další trhy,“ komentuje Richard Vlček.

PSALI JSME
V Adexpres bude rozvoj produktů a komunikace řídit Michal Majnuš

Jedním z prvních projektů Richarda Vlčka v novém působišti je expanze DoDo do Maďarska, ke které nakonec došlo o několik měsíců dříve, než bylo v plánu.

Vlček prošel vedením firem jako The Phone House, Sparkys, Piccollo a zajišťoval rovněž významnou akvizici značky LOAP řetězcem Sportisimo.

×

Konference DIGIMEDIA 2020 se přesouvá na podzim. Kvůli viru i přechodu na DVBT-2

Starší článek

Šéf D&AD odstoupil. Kvůli „dramatickým“ dopadům koronaviru

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více