Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Do práce bezpečně. Uber představil novou službu pro dojíždění zaměstnanců

Redakce MAM9. 6. 20209. 6. 2020

Společnost Uber rozšířila svou platformu Uber 4 Business i do Česka. Firmám má zajišťovat řešení pro bezpečné dojíždění zaměstnanců.

Nová platforma firmám umožňuje zvolit si lokality, do nichž si jejich zaměstnanci mohou objednávat dopravu, přičemž takovými lokalitami mohou být nejen kanceláře, ale i důležité přestupní stanice pro první a poslední míli cesty. Možné je přesně nastavit také dny a časy, kdy zaměstnanci mohou službu využívat.

ČTĚTE TAKÉ
Uber Eats to v Česku vzdává. Společnost již nebude dál rozvážet jídlo

V rozhraní lze zvolit kritéria pro zaměstnanecké jízdy, procházet detailní vyúčtování či spravovat způsoby platby. Spolu se službou „Commute for Business“ se Uber zaměří také na zakázková řešení dojíždění pro velké společnosti za využití velkokapacitních vozidel.

„V Uberu jsme odhodláni vytvářet inovativní a bezpečná řešení, která splňují požadavky společností v této nové době. Naše platforma vychází vstříc malým, středním i velkým společnostem a tvrdě pracujeme na tom, abychom podniky a jejich zaměstnance v době ekonomického zotavování podpořili prostřednictvím co nejbezpečnějšího a nejefektivnějšího řešení mobility,“ popisuje Luisa Elster, mluvčí společnosti Uber.

S tím, jak se v Evropě na plnohodnotný návrat zaměstnanců na pracoviště připravuje čím dál více firem, podle vyjádření spoleřnosti významně roste i právě poptávka po službě Uber 4 Business. V Evropě zaznamenal Uber během posledních několika měsíců u této služby o 120 % vyšší zájem.

×

V Adexpres bude rozvoj produktů a komunikace řídit Michal Majnuš

Starší článek

Soutěž LEMUR 2020 vrcholí. Vyhlášení vítězů proběhne online ve čtvrtek

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více