Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: iStock
Média

V Německu má stát zachraňovat média. „Musíme zaručit svobodu a pluralitu“

Kryštof Kříž7. 5. 20207. 5. 2020

Levice a Zelení se snaží v Německu prosadit záchranný finanční balíček, který by měl zachránit pluralitu a svobodu médií, které jsou zasažené poklesem reklamy z důvodu pandemie koronaviru.

„Zejména v době krize musí média zaručit svobodné a pluralitní informace,“ píše se ve společném dokumentu Levice a Zelených, kterou adresují německým poslancům. Zelení mimo jiné navrhují pomoc soukromým provozovatelům vysílání a on-line médiím s technickými náklady až do konce roku 2020, tištěná média by měla dostat pomoc na náklady tisku a distribuci.

Záchrana cestou k pluralitě

Šéf sdružení soukromého vysílání Vaunet Hans Demmel prohlásil pro online magazín ZAPP televize NDR, že „zejména rozhlasové stanice se musí obávat o svou existenci. V některých případech média přišla až o 90 procent příjmů z reklamy.“ Hlavní pozornost by měla být věnována regionálním novinám, rozhlasu, televizím, tak aby byla zajištěna pluralita a věrohodnost sdělovacích prostředků i na venkově.

Zelení navrhují založení „Fondu na podporu médií, který by dlouhodobě posílil pluralitu sdělovacích prostředků.“ Finanční prostředky by měly být určeny médiím, které sami produkují alespoň 40 procent svého redakčního obsahu a platí zaměstnancům podle spolkového tarifu platů. O rozdělování finančních prostředků by měl rozhodovat „státní svobodný a politicky neutrální“ orgán.

Zavřít reklamu

Léto strávené doma je šancí pro regiony, kampaně se zaměří na české klienty

Starší článek

Středoevropským HR ředitelem Canonu se stal Krenek. Dělal v Citibank či L’Oréal

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.