Únik informací z content marketingu. Boomerang spustil seriál podcastů

20. 5. 2020 16:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentura Boomerang Communication spustila nový seriál In_content, který nese podtitul Únik informací z obsahového marektingu. Dva moderátoři – Martin Vymětal a Michaela Raková – si v nich o firemním obsahu povídají s hosty, kteří mají s jeho tvorbou dlouholeté zkušenosti.

Seriál bude mít 30 epizod a každá bude věnována jednomu tématu. Celek by měl pak posloužit jako audioučebnice content marketingu. Ten se v podcastu rozebírá od strategií, tendrů, briefů přes kreativitu, jednotlivá média a formáty až po analytiku a měření. Řeč bude i o oborových soutěžích nebo o spolupráci agentury s klienty.

Prvních pět epizod v délce 30 minut je již k dispozici zde. Další budou vycházet jednou za 14 dní. Lze je rovněž najít na podcastových platformách, jako je Spotify, Apple Podcasty, Google Podcasty nebo Overcast pod názvem in_content, případně pod Boomerang Communication.

Podcasty jsou určené zejména marketingovým odborníkům na straně klientů z firem a korporací, kteří spolupracují na content marketingu s agenturami. Zajímat však mohou i markeťáky na volné noze nebo z menších společností, kteří jsou na podobnou práci sami, či odbornou veřejnost a zaměstnance agentur.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.