Foto: pupp.cz

PR komunikaci Grandhotelu Pupp zajistí agentura MSL. Zacílí na české zákazníky

19. 5. 2020 11:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentura MSL z komunikační skupiny Publicis Groupe má na starost posílení PR komunikace Grandhotelu Pupp v souvislosti s jeho plánovaným znovuotevřením. Karlovarský hotel od loňského roku prochází rekonstrukcí interiéru, přičemž součástí změn je i jeho nová koncepce.

Slavnostní otevření rekonstruovaného Grandhotelu Pupp proběhne v první polovině června a zúčastní se ho řada známých osobností, které jsou s hotelem spjaty nejen díky filmovému festivalu. Agentura MSL pomůže proslulému karlovarskému hotelu se více zaměřit na západoevropské i české zákazníky, což je součástí jeho nové koncepce.

PSALI JSME
Rozpočty na reklamu se zmrazí na dalšího půl roku, vyplývá z průzkumu

„Grandhotel Pupp je důležitým kulturním místem a zároveň nejslavnějším českým hotelem s bohatou historií. Jsme nadšeni, že se můžeme podílet na komunikaci jeho nové strategie. Naším cílem bude zejména oslovit české zákazníky, aby na vlastní kůži vyzkoušeli jedinečnost atmosféry Grandhotelu Pupp,“ říká Radek Vítek, Head of Brand Reputation agentury MSL.

„Hotel nyní prochází zásadní změnou. Klíčový je pro nás komfort hostů. Chceme do hotelu vrátit atmosféru první republiky a doplnit ji o moderní služby atraktivní pro české návštěvníky. Mediální prezentace nové koncepce, s čímž nám pomůže agentura MSL, je nezbytnou součástí probíhajících změn,“ komentuje spolupráci Jindřich Krausz, generální ředitel Grandhotelu Pupp.

Foto: pupp.cz

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení