Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Měli bychom růst první, říká nový prezident Asociace komunikačních agentur

Jakub Křešnička31. 5. 202027. 10. 2020

Nový prezident Asociace komunikačních agentur (AKA) má v plánu fungování instituce zjednodušit, zprůhlednit a zdůraznit její partnerství s klienty. „Svou práci zahájím setkáváním se všemi členskými agenturami,“ říká rozhovoru pro Marketing & Media Marek Slezák, výkonný ředitel agentury Boomerang Comunications.

Součástí vaší kandidatury musela být i vize, jak oboru pomoci z koronavirové krize, která bude na ekonomiku ještě dlouho doléhat. Co tedy máte v plánu?

Bylo by naivní si myslet, že získáme od vlády a ministerstev extra výhody. Jako většina byznysu si musíme pomoci především sami. Přesto je nutné s ministerstvy jednat a upozorňovat například na potřeby investic do komunikace ze směru státní správy. Jako AKA musíme dál vést kampaň za zdůrazňování hodnoty našeho oboru. Bylo by iluzorní domnívat se, že nedojde ke krácení rozpočtů na marketing. Je ale třeba stále vysvětlovat, že v případě komunikace je nezbytné několikrát měřit, než se řízne. A také velmi pečlivě vážit, komu zakázky dávat, protože v tomto případě neplatí, že nejlevnější je nejlepší. Bude též nutné se více semknout a postupovat, alespoň jako členové AKA, jednotněji než v lepších časech. Zároveň bude dobrá i užší spolupráce s dalšími oborovými asociacemi. Podle mne je třeba postupovat racionálně a krok za krokem s maximální snahou, aby náš obor byl vnímán jako nezbytný, zejména v časech krize. A také, aby naši členové měli v AKA reprezentaci, která bude striktně hájit jejich zájmy na všech
frontách.

PSALI JSME
Prezidentem AKA se stal Slezák z Boomerangu. Zvítězil o jeden hlas

Jednou ze snah AKA byla i jednání s vládou a hlavně s ministerstvem průmyslu a obchodu (MPO) o konkrétní podpoře pro komunikační průmysl – kam se tato jednání posunula?

Co vnímám jako nesmírně pozitivní z dosavadních jednání, je to, že nejsme neviditelní a AKA je ministerstvům i ministrům důvěryhodným partnerem. Jednání, které za AKA vede ředitel Marek Hlavica, probíhají na nejvyšších úrovních a stále hledáme cesty, jak pro náš obor vyzískat co nejvíce. Nežádali jsme ale pomoc pro sebe, nýbrž pro celou ekonomiku. O prosperitě oboru totiž rozhodne optimismus na straně našich klientů a obecná poptávka. Koncem června máme na setkání s náměstkyní MPO jednat o konkrétních pobídkových programech pro zadavatele. Máme podporu Hospodářské komory a zatím se setkáváme se vstřícnými reakcemi. Možná
právě proto, že nejsme prosebníkem za jedno specifické odvětví.

Celý rozhovor si můžete přečíst v časopise Marketing & Media, který vychází v pondělí 1. června 2020. Předplatit si ho můžete zde.

Zavřít reklamu

Atleti zahajují sezonu. Akci „Spolu na startu“ bude vysílat TV do celé Evropy

Starší článek

CNN Prima News zatím daleko od cíle. Výsledky zůstávají za očekáváními

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.