Lidl v reakci na pandemii rozšířil nabídku hotových jídel. Rostla poptávka

21. 5. 2020 15:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Lidl rozšířila sortiment chlazených hotových jídel ve svých prodejnách. Nově je ve stálé nabídce 18 druhů takzvaných hotovek. Zákazníci mají na výběr tradiční pokrmy české kuchyně i lehčí jídla včetně těch vegetariánských.

Rozšířením nabídky Lidl reagoval na následky koronavirové pandemie. Řada zaměstnanců začala pracovat z domova, na základě nařízených opatření byly uzavřeny nejen školy, ale také všechny restaurace, u kterých se navíc očekává, že jejich rozjezd bude pozvolný. „To se projevilo také v poptávce po hotových pokrmech, které jsou oblíbené pro svoji snadnou a rychlou přípravu,“ vysvětluje mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.

Mezi tradiční hotovky patří svíčková na smetaně s houskovým knedlíkem a rajská omáčka s hovězím masem a kolínky. Nově jsou v nabídce kuře na paprice s těstovinami, vepřový řízek s bramborovým salátem, segedínský guláš s houskovým knedlíkem, zbojnický vepřový závitek s rýží, halušky se zelím a uzeným masem a nebo vepřová pečeně se zelím a houskovým knedlíkem. „Abychom pokryli zvýšenou poptávku, rozšířili jsme dodavatelskou síť o další českou společnost Astrafood, která zásobovala jídelny a gastro provozy,“ doplňuje Holá. 

Ceny pokrmů začínají od 49,90 Kč. „České klasiky“ se pak prodávají za 69,90 Kč. 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.