Léto strávené doma je šancí pro regiony, kampaně se zaměří na české klienty

7. 5. 2020 06:05

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

Dvě třetiny Čechů podle online průzkumu společnosti Ipsos pro agenturu CzechTourism plánují letos dovolenou nebo výlety po České republice.

„Přes čtyřicet procent Čechů nezačalo před vypuknutím pandemie letní dovolenou vůbec plánovat. Ti představují příležitost pro naplnění volných kapacit v regionech a na ně bude po uvolnění vládních opatření omezujících volný pohyb zaměřena naše marketingová kampaň na propagaci cestovního ruchu v Česku,“ uvedl Jan Herget, ředitel agentury CzechTourism.

V kampani s názvem #světovéČesko, která spojuje různé aktivity agentury pod jeden koncept a do které mají možnost se zapojit všechny české i moravské regiony, se objeví známé osobnosti jako Jaromír Jágr, Jaroslav Kulhavý nebo Gabriela Koukalová.

https://www.instagram.com/p/B-y7q1yHzud/

„Cílem je podpořit zájem o cestování po Česku, představit méně navštěvovaná místa a prodloužit sezonu. První vlna kampaně poběží na vlastních kanálech agentury CzechTourism (web a sociální sítě Kudyznudy. cz), v televizi a v rádiích. Celkový rozpočet je dvacet milionů korun. Nejpozději v září odstartujeme naši plánovanou marketingovou kampaň, jejímž hlavním tématem jsou: Hrady a zámky, klenoty regionů,“ dodává mluvčí agentury Ivana Vejvodová.

Českému trhu chybí miliony cizinců. Kdo je nahradí?

Nucené změně spotřebního chování vycházejí vstříc cestovní kanceláře i zážitkové portály. Cestovní agentura Invia iniciuje spuštění portálu, na kterém bude sdružovat pobytové, zážitkové a gastronomické balíčky připravované domácími firmami. Čedok pracuje na rozšíření zájezdů po Česku. A například Slevomat nabízel lidem při nákupu v kategorii cestování kredity za pět set korun k nákupu nad čtyři tisíce korun při rezervaci do konce dubna.

Celý článek a další k tématu cestovního ruchu si můžete přečíst v časopise Marketing & Media, který vyšel v pondělí 4. května 2020. Předplatit si ho můžete zde.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.