Fólie mezi cestujícím a řidičem. Bolt v Praze spouští kategorii Protect

5. 5. 2020 06:05

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Evropská přepravní platforma Bolt spouští v Praze v rámci své aplikace novou kategorii nazvanou Bolt Protect. Vozy, které v ní budou jezdit, budou mít v prostoru mezi řidičem a cestujícím nainstalovanou bezpečnostní folii. Cílem těchto opatření je poskytnout řidičům i cestujícím v době šíření COVID-19 dodatečnou ochranu.

„Bezpečnost cestujících a partnerských řidičů je pro nás dlouhodobě na prvním místě. Také v období šíření koronaviru stále existují lidé, kteří se po městech potřebují pohybovat. I v této nelehké době chceme naplňovat naše poslání tím, že jim pohyb ve městech usnadníme,“ vysvětluje Roman Sysel, regionální manažer Boltu pro střední Evropu.

„Bezpečnostní folie v autech zařazených do této kategorie pomáhá snižovat riziko šíření koronaviru. Nadále vyzýváme partnerské řidiče aplikace Bolt, aby dodržovali kromě obecně platných nařízení vydaných státními orgány i další hygienická opatření a řídili se jimi,“ doplňuje Sysel.

Firma Bolt spouští rozvoz balíčků s potravinami. Vládě nabídla pomoc s distribucí léků či roušek

Podle zjištění Světové zdravotnické organizace může docházet k šíření COVID-19 od nakažených lidí kapénkami, které jsou do okolí rozšiřovány při smrkání a kašlání. Ochranné plastové štíty nainstalované mezi přední a zadní řadou sedadel pomáhají omezit proudění vzduchu mezi prostorem pro řidiče a cestujícího. Bolt také doporučuje partnerským řidičům, aby při jízdě i po ní auto důkladně větrali. Také je vyzývá k tomu, aby pravidelně a důkladně dezinfikovali kliky dveří, ovládání oken, bezpečnostní pásy a bezpečnostní přepážku stejně jako místo, na kterém cestující seděl.

Kategorie Bolt Protect je momentálně dostupná pro zákazníky v 35 městech po celém světě. Její rozšíření do dalších z nich by mělo proběhnout během nejbližších týdnů. Cestující si mohou tuto kategorii zvolit při objednání jízdy v aplikaci Bolt. Počet cestujících, kteří při jejím využití mohou ve voze cestovat, je omezen na tři.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.