Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

„Ze spolupráce těží agentury i klienti.“ KNOWLIMITS vstupuje do Fragile media

Externí autor24. 4. 202024. 4. 2020

KNOWLIMITS Group kupuje 50 % podíl ve Fragile media: 25 % podíl od Etnetera Group, 25 % podíl od Daniela Kafky, zakladatele Fragile media.

Komunikační skupina KNOWLIMITS a agentura Fragile media pokračují v prohlubování spolupráce. „Pozitivně jsme vyhodnotili již dříve uzavřené strategické partnerství a rozhodli jsme se s Fragile media spojit nejen strategicky, ale také majetkově,“ říká Jan Vidím, CEO KNOWLIMITS Group.

„Jednoznačně chceme pokračovat v započaté práci a posilovat naše postavení na mediálním trhu. Jsem velmi rád, že se nám v prvním čtvrtletí díky vzájemné spolupráci podařilo realizovat hned několik zajímavých kampaní pro stávající i nové klienty. Zároveň v této nejisté době velmi kladně vnímám možnost nabídnout integrované kampaně se silnou digitální složkou. A Fragile media je z mého pohledu ten správný partner a zároveň leader trhu ve výkonnostním marketingu. Toto nabývá na ještě větším významu v rámci aktuálního přesunu offline klientů do online světa,“ dodává Vidím.

Knowlimits s Fragile media uzavřeli strategické partnerství

„Vítám, že nám strategické partnerství potvrdilo správnost našich úvah. Na hledání partnera, se kterým se společně posuneme o další stupeň výše, jsme se soustředili v průběhu celého minulého roku. Již nyní je jasné, že ze spolupráce těží obě agentury i jejich klienti. Současná situace nám dává konkurenční výhodu, kterou chceme jednoznačně využít,“ připomíná Daniel Kafka, zakladatel Fragile media.

Etnetera Group se rozhodla prodat svůj minoritní podíl po téměř šesti letech. Předseda představenstva Etnetera Group, Martin Palička, vzpomíná: „Když jsme do agentury Fragile media v roce 2014 vstupovali, jednalo se o partu fajn lidí, kteří chtěli pomoci vybudovat silnou digitální agenturu, což se podařilo. Tito skvělí lidé stále pracují na rozvoji agentury a táhnou za jeden provaz. I díky tomu má v dnešní době Fragile přes 40 zaměstnanců, obrat přes 150 mil Kč a tento cíl se nám společnými silami podařilo splnit. Etnetera Group se v mezidobí také rozšířila a docházelo občas k překryvu činností. Tento krok je v souladu s probíhajícími změnami v celé skupině Etnetera Group.“

„Věříme, že Danovi nový strategický partner pomůže k dalšímu růstu, a zároveň vidíme i potenciál ke spolupráci obou skupin. Přejeme Fragile media i KNOWLIMITS hodně úspěchů,“ dodává Václav Bittner, člen představenstva Etnetera Group.

×

Google bude po inzerentech nově požadovat prokázání totožnosti

Starší článek

Samsung nabízí na svých chytrých TV službu Apple Music. Jako první na světě

Novější článek

Podobné zprávy

Zprávy

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více