Vznikla mediální agentura KNOWMORAVIA. Cílí hlavně na Moravu

15. 4. 2020 11:04

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Komunikační skupina KNOWLIMITS Group a brněnská agentura Break Point Communications založily novou moravskou mediální agenturu KNOWMORAVIA. Svým klientům chce poskytovat služby v oblasti strategie, plánování a nákupu médií, a to v České republice i v zahraničí.

„KNOWMORAVIA nabízí profesionální a flexibilní servis a také atraktivní nákupní ceny v rámci všech mediatypů. Díky předešlým zkušenostem v oblasti marketingu a dlouhodobému působení v regionu známe potřeby moravských firem. Jsme schopni vhodně využít know-how agentury s mezinárodním přesahem, která se dlouhodobě pohybuje na předních místech hodnocení RECMA,“ uvedl Petr Krhánek, Executive Director KNOWMORAVIA. 

Startuje nový web s regionálním zpravodajstvím. „Naše zprávy se jinde neopakují“

KNOWLIMITS Group od projektu očekává ještě lepší zajištění agenturních služeb, a to zejména v moravském regionu a přilehlých lokalitách. „Vždy bylo naší snahou být klientům co nejblíže. Spolupráce v rámci KNOWMORAVIA nám umožní poskytnout plnohodnotný servis velké mediální agentury v kombinaci s lokálním přístupem v jednom z nejrychleji rostoucích regionů České republiky,“ uvádí Jan Vidím, CEO KNOWLIMITS Group.

Mediální poradenství, plánování i strategie

Mezi klíčové služby poskytované nově vzniklou mediální agenturou má patřit mediální poradenství, mediální plánování a příprava mediálních strategií, při jejichž tvorbě je využívána řada analytických nástrojů sdílených s KNOWLIMITS Group. Dále pro své zákazníky KNOWMORAVIA zajistí efektivní nákup mediálního prostoru v rámci všech mediatypů a zprostředkování výběru dodavatele produkčních služeb v oblasti tvorby audiovizuálních spotů a grafiky ostatních reklamních nosičů. Zákazník má dále možnost využívat služby v oblasti instore reklamy. 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.