Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Vznikla mediální agentura KNOWMORAVIA. Cílí hlavně na Moravu

Externí autor15. 4. 202015. 4. 2020

Komunikační skupina KNOWLIMITS Group a brněnská agentura Break Point Communications založily novou moravskou mediální agenturu KNOWMORAVIA. Svým klientům chce poskytovat služby v oblasti strategie, plánování a nákupu médií, a to v České republice i v zahraničí.

„KNOWMORAVIA nabízí profesionální a flexibilní servis a také atraktivní nákupní ceny v rámci všech mediatypů. Díky předešlým zkušenostem v oblasti marketingu a dlouhodobému působení v regionu známe potřeby moravských firem. Jsme schopni vhodně využít know-how agentury s mezinárodním přesahem, která se dlouhodobě pohybuje na předních místech hodnocení RECMA,“ uvedl Petr Krhánek, Executive Director KNOWMORAVIA. 

Startuje nový web s regionálním zpravodajstvím. „Naše zprávy se jinde neopakují“

KNOWLIMITS Group od projektu očekává ještě lepší zajištění agenturních služeb, a to zejména v moravském regionu a přilehlých lokalitách. „Vždy bylo naší snahou být klientům co nejblíže. Spolupráce v rámci KNOWMORAVIA nám umožní poskytnout plnohodnotný servis velké mediální agentury v kombinaci s lokálním přístupem v jednom z nejrychleji rostoucích regionů České republiky,“ uvádí Jan Vidím, CEO KNOWLIMITS Group.

Mediální poradenství, plánování i strategie

Mezi klíčové služby poskytované nově vzniklou mediální agenturou má patřit mediální poradenství, mediální plánování a příprava mediálních strategií, při jejichž tvorbě je využívána řada analytických nástrojů sdílených s KNOWLIMITS Group. Dále pro své zákazníky KNOWMORAVIA zajistí efektivní nákup mediálního prostoru v rámci všech mediatypů a zprostředkování výběru dodavatele produkčních služeb v oblasti tvorby audiovizuálních spotů a grafiky ostatních reklamních nosičů. Zákazník má dále možnost využívat služby v oblasti instore reklamy. 

×

Wannemacher se stal ředitelem Jaguar Land Rover pro Rakousko a Česko

Starší článek

Fitness organizace žádají státní podporu. „Pohyb je prevence i lék“

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Přelomová dohoda. Google bude platit francouzským vydavatelům za obsah

Podpis rámcové dohody mezi Googlem a francouzskými vydavateli otevírá perspektivu vydavatelům také v dalších evropských zemích. Francouzská asociace…
21. 1. 202121. 1. 2021
Marketing

Unilever míří k spravedlivé společnosti, podpoře diverzity …

Společnost Unilever oznámila rozsáhlý soubor závazků a opatření, které pomohou vybudovat spravedlivější společnost s větší podporou rozmanitosti.
21. 1. 202121. 1. 2021
Lidé

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce

Novým šéfredaktorem webu eXtra.cz, spadajícího pod vydavatelství Extra Online Media, se od 1. ledna 2021 stal Jan Potměšil. Ve funkci…
21. 1. 202121. 1. 2021
Lidé

Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Christina Sulebakk byla dosud šéfkou HBO Europe, hrála zásadní roli při spuštění HBO ve Skandinávii, Španělsku a Portugalsku,…
21. 1. 202121. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce
Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více