Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Akce

Vyhlášení Výroční ceny ČEA proběhne online. Účastní se Kohák či Kapitán Demo

Kryštof Kříž24. 4. 202027. 4. 2020

Česká eventová asociace se ani přes aktuální omezení pořádat společenské akce nevzdala, rozhodla se 3. ročník národní soutěže Výroční ceny ČEA 2020 uskutečnit, a ocenit tak nejlepší eventy, které se v minulém roce v České republice udály.

Slavnostní vyhlášení vítězů soutěže Výroční ceny ČEA se uskuteční v pondělí 27. dubna od 16 hodin formou interaktivního online přenosu.

„Nevíme o eventech, které by se nerušily.“ V Česku byl kvůli výskytu koronaviru vyhlášen nouzový stav

Akci lze sledovat živě přes stránky ČEA nebo na Facebooku:

Sledujte vyhlášení vítězů o nejlepší event roku Výroční ceny ČEA 2020 V průběhu odpoledne odvysíláme videa 26…

Zveřejnil(a) Česká eventová asociace dne Čtvrtek 23. dubna 2020

„Stejně jako nečekaný výpadek proudu by neměl ohrozit dobře připravený event, ani pandemie by neměla dlouhodobě zničit náš průmysl. Chceme být optimističtí, ukázat cestu, že důstojně oceňovat celoroční úsilí lze i v této době. Věřím, že nepodlehneme patosu při ohlédnutí, jak úžasné akce jsme mohli minulý rok realizovat,“ sdělil MaM.cz Jan Kubinec, předseda České eventové asociace.

V průběhu odpoledne budou odvysílána videa všech 26 shortlistovaných projektů. Ocenění získají tři nejlepší eventy v každé ze šesti kategorií. Ani letos nebude chybět ocenění vítěze napříč všemi kategoriemi, který obdrží cenu GRAND PRIX. 

Novinkou pro letošní ročník jsou odborní garanti. Experti z marketingové a  eventové oblasti okomentují vybrané práce a průběh hlasování v jim svěřené kategorii. 

Součástí slavnostního vyhlášení budou také známé osobnosti ze světa showbusinessu, např. Kapitán Demo, Tomáš Hanák nebo Jakub Kohák. Další známé tváře si Česká eventová asociace ponechává jako překvapení.

„Celý projekt byl letos pro organizátory velkou výzvou. Zdali se dokážeme v tak krátké době přesunout z live do on-line prostředí. A zdali dokážeme pobavit naše diváky. Uvidíme už v pondělí,“ dodal Kubinec.

Časopis Marketing & Media přinese z předávání cen rozsáhlou reportáž v čísle 18-19, které vyjde 4. května.

×

Žabka konkuruje Rohlíku a Košíku. Jako první slibuje okamžité doručení zboží

Starší článek

Google bude po inzerentech nově požadovat prokázání totožnosti

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Sport

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více