Udržujte rozestup délky klokana či aligátora! Pardubice radí půlku koně

30. 4. 2020 15:04

— Mohlo by vás zajímat —

DPD s agenturou Realness uspěly na evropských SABRE Awards

Ze 13 nominovaných českých projektů v evropské PR soutěž SABRE Awards získala cenu kampaň cílená na kurýry DPD.

Reklama
SDG

Udržujte přibližně dvoumetrové rozestupy, radí státy a města v reakci na rozvolňování opatření proti koronaviru. Pro lepší představu této vzdálenosti některé z nich připravily občanům pomůcku, která zároveň charakterizuje danou lokalitu. A tak třeba v Austrálii mají lidé dodržovat odstup na délku klokana, na ruské Sibiři pak malého medvěda či na Floridě aligátora. Podobně postupují v informování občanů nově i v Pardubicích: tam je jednotkou polovina koně.

Za kampaní ve východočeském městě, které má právě koně ve znaku, stojí výrobce elektroniky Foxconn, komunikační agentura Maxx Creative, reklamní agentura BARTH Reklamka a Služby města Pardubic.

Kampaň oslovuje obyvatele z billboardů, CLV a obrazovek ve vozech MHD. S kreativou přišel Pavel Kožený, manažer PR a komunikace společnosti Foxconn. Společnost Foxconn také z 90 % hradila přímé náklady. Další zapojené společnosti a organizace poskytly zdarma grafické a animační práce, tisk a mediální prostor.

Pardubice se tak zařadily mezi další světové lokality a města, které informují své občany o bezpečném sociálním odstupu přirovnáním k místním symbolům. Na některé z nich se můžete podívat.

Austrálie:

Rusko (Sibiř):

Florida:

USA (Montana):

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.