Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

Soukupův Týden se změnil v měsíčník. Periodicitu mění i časopis Exkluziv

Redakce MAM20. 4. 202020. 4. 2020

Zpravodajský týdeník Týden z vydavatelství Empresa Media Jaromíra Soukupa bude nově vycházet jednou za měsíc.

„Časopis TÝDEN a EXKLUZIV z vydavatelského domu Empresa media mění od dubna periodicitu. Časopis Týden se mění z týdeníku na měsíčník. Nově bude vycházet v úterý. Časopis Exkluziv se mění ze čtrnáctideníku na měsíčník,“ uvádí v dubnovém čísle svého věštníku Médea info.

Koronavirus skolil časopis Týden, dočasně se mění v měsíčník

Týden poprvé oznámil dočasnou změnu periodicitu s posledním číslem, které vyšlo 23. března. „V uplynulém týdnu řada zadavatelů reklamy oznámila, že pro následující měsíc redukuje své reklamní rozpočty až o sedmdesát procent. Důvod je jediný: panika z nákazy koronavirem a nejistota ohledně dalšího vývoje v  Česku,“ napsal v tehdejším editorialu ředitel redakce Daniel Köppl. Nyní je krok vydavatelství definitivní.

Cena magazínu zůstává i nadále 35 korun. Exkluziv vyšel naposledy 18. března – stojí 25 Kč.

×

Vždy jsme byli bráni za e-shopovou velmoc, říká zakladatelka Zásilkovny

Starší článek

Dobro v době krize. ČT odvysílá další speciální debatu Země v nouzi

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Košík.cz zkouší nový způsob komunikace. Sází na spoty food bloggerky …

Košík.cz v nové kampani vsadil na autorské spoty české food bloggerky Markéty Pavleje alias Kitchenette. Video se bude objevovat napříč…
26. 1. 202126. 1. 2021
Marketing

Burda International CZ: Dny Marianne budou dvakrát do roka

Vydavatelství Burda International CZ loni prošlo změnami a přestalo vydávat několik svých titulů: Katku, Marie Claire, Joy, Náš útulný byt…
26. 1. 202126. 1. 2021
Média

Atmedia zahajuje spolupráci s M7 Group. Míří pod ni stanice …

Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia zahajuje spolupráci se společností M7 Group, která na českém a slovenském TV trhu…
26. 1. 202126. 1. 2021
Marketing

Ikea letos v Česku přidá tři nová výdejní místa. Začne odkupovat …

Ikea Česká republika loni utržila 10,5 miliardy korun, což je v meziročním srovnání o 1,5 procenta méně. V roce 2021 otevře nové plánovací…
26. 1. 202126. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing
Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více