Novým šéfredaktorem časopisu ForMen se stal Kučera. Nahrazuje Ottu

22. 4. 2020 11:04

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Šéfredaktorem měsíčníku pro muže v segmentu glossy mediálního domu Czech News Center, časopisu ForMen, se stal od 1. dubna 2020 Michal Kučera .

Michal Kučera začínal jako redaktor Lidových novin, později působil jako reportér týdeníku Euro. Pracoval také v oblasti vnějších vztahů ve společnosti Škoda Auto, v diplomatických službách v Africe a podnikal v oblasti pánské módy.

Od dubna přebírá vedení časopisu ForMen namísto Tomáše Otty. „Mou prioritou je magazín se silným obsahem v kombinaci lifestylu, módy a kvalitních textů od špičkových autorů,“ uvedl Kučera.

„Chceme změnit pohled na agentury našeho typu.“ Švec míří do Justmighty

ForMen je lifestylový časopis, který do CNC přišel s akvizicí části Mladé fronty a.s., jeho cílovou skupinou jsou lidé, kteří se pohybují ve světě módy, technologií, moderního životního stylu a kromě toho je zajímá byznys. ForMen chce do budoucna ještě více posilovat spolupráci s ostatními tituly mediálního domu CNC, zejména s deníkem E15.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.