Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Naučte prarodiče využívat internetové bankovnictví, žádá v kampani ČSOB

Externí autor22. 4. 202022. 4. 2020

ČSOB spustila kampaň na sociálních sítích, kterou chce oslovit mladé lidi, aby v tomto období ještě více komunikovali se svými rodiči a prarodiči o tom, jak pracovat s bankou online. Kampaň se zaměřuje na to, jak mohou mladí lidé vysvětlit starším lidem běžné finanční aktivity, jako je zobrazení zůstatku na účtu, odeslání platby nebo bezpečnostní pravidla v online světě, aniž by starší lidé museli chodit na pobočku.

Senioři jsou v obdoví pandemie jednou z nejohroženějších skupin. Vyřízení běžných záležitostí v pobočce banky jde bez větších omezení, většinu toho je však možné provést s menším rizikem z pohodlí domova.

„Kampaní Chraňme své blízké, chceme oslovit mladé, aby věnovali v této době více času svým starším příbuzným a známým a vysvětlili jim to, co je pro mladé tak běžné. Může se jednat o aktivaci internetového bankovnictví, zjištění zůstatku na účtu nebo třeba zavolání na informační linku banky,“ říká Renata Němcová Pixová, výkonná ředitelka Skupinové komunikace v ČSOB.

Kampaň probíhá na sociálních sítích ve spolupráci s influencery Annou Kadeřávkovou, Christie & Babies, Šárkou Pekovou a Natálií Myslivcovou. Jejich prostřednictvím vznikne řada edukativních výstupů na Instagramu a Youtube.

View this post on Instagram

V návaznosti na aktuální situaci jsem se rozhodla zapojit do iniciativy @csobcz – Chraňme své blízké. 🙏🏼 Tento projekt má za cíl edukovat, převážně starší část populace (naše rodiče, babičky a dědečky), o možnosti bankování z pohodlí domova a ušetřit si tak cestu do banky, na poštu či k bankomatu. Cílem je zároveň také eliminovat riziko nákazy coronavirem. 🦠 Jako základem všeho považuji využívání bezhotovostní platby, která je momentálně preferovaná v obchodech i u zásilek na dobírku, aby nedocházelo ke kontaktu s virem skrz bankovky. Většina z vás tohle asi ví, ale vědí to i vaši prarodiče? Využívají vůbec bezhotovostní platby? Podle ankety na mém instastory to vypadá, že spíš ne. 🙊Každopádně já zcela určitě vím, že ani jedna z mých babiček platební kartu nepoužívá, a určitě nejsem sama, kdo to má s prarodiči takhle oldschoolově. 🙊 Je proto na čase jim vysvětlit (v současné situaci ideálně po telefonu či např. přes Skype), že je opravdu lepší platit kartou a že většina věcí se může jednoduše a bezpečně ovládat skrze internetové bankovnictví v notebooku/na PC a nebo dokonce v mobilu skrz smartbanking. Asi to bude chtít i malou dávku trpělivosti, protože prarodiče či starší rodiče neumí ovládat internet a mobilní aplikace tak hravě jako mladší generace. Je však důležité si uvědomit, že i taková věc je může ochránit a zároveň jim ušetří čas a námahu. To samé samozřejmě platí všeobecně i pro nás, ale v této těžké době mysleme hlavně na ty starší členy v naší rodině… 🙏🏼 #spoluprace#adtrue#csob#csobcz#chranmesveblizke#spolecnetozvladneme#payment#by#card#internetbanking#smartbanking#influencer#czech#czechgirl#czechboy#cesko#cz#czechrepublic

A post shared by Šárka Peková Official🎥🎤 (@sarkapekova) on Apr 17, 2020 at 10:20am PDT

View this post on Instagram

S•T•A•Y H•O•M•E Všichni dobře víme, že doma je nejlíp. A momentálně i nejbezpečněji. ❤️ Stejně tak je teď z důvodu bezpečnosti vhodný platit všude kartou, ještě lépe – co nejvíc věcí vyřešit z bezpečí domova on-line. K tomu patří i internetový bankovnictví a mobilní smartbanking , který je velmi snadný a přehledný. Pro nás mladý. Pro starší generaci to pořád může být velmi složitá technická věc, který nerozumí. Proto se @csobcz chopila iniciativy a vyzývá nás mladý, aby se zkusili se svými prarodiči spojit (např. po telefonu nebo skypu) a nabídli jim pomoc s přihlášením a vysvětlením, jak takovej internetbanking (na počítači nebo tabletu) nebo smartbanking (na mobilu nebo tabletu) funguje. 😊 A hlavně – že se není čeho bát, vše je zabezpečené. Naučit starší generaci, jak zaplatit složenku on-line nebo zjistit zapomenutý pin z pohodlí domova je možná “malý krok pro mě, ale velký krok pro babi”. 😊 #spolecnetozvladneme Už jste např. právě prarodičům takhle s něčím pomohli? 😊 My s babičkou nakupujeme on-line spolu. Vyberem, co se nám líbí, já objednám a zaplatím a ona balík převezme. Naposledy to byly pelíšky pro naše psy. Zatím jsem ho viděla jen na fotce, až skončí kranténa, jsem na něj natěšená. 😁 Do tý doby spí Caesar🐶 na dece a já si dám za úkol, aby to příště babi zvládla všechno hezky sama. 😋 #chranmesveblizke #CSOB #adtrue

A post shared by Anna Kadeřávková (@annakaderavkova) on Apr 17, 2020 at 11:17am PDT

×

Garnier daruje na boj s koronavirem milion eur. „Podpora je naší povinností“

Starší článek

Česko je ve svobodě tisku na 40. místě. „Verbální útoky politiků vyvolaly nedůvěru“

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více