Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Marketing Festival
Akce

Marketing Festival proběhne začátkem léta. Přednášky budou reflektovat krizi

Redakce MAM21. 4. 202022. 4. 2020

Sedmý ročník Marketing festivalu měl začít ve středu 22. dubna, ovšem kvůli pandemii se v řádném termínu a v tradiční podobě uskutečnit nemůže. Organizátoři akce proto přišli s náhradním online řešením.

„Poslední týdny byly pro nás, stejně jako pro každého těžké. Pečlivě jsme sledovali, jak se situace každým dnem vyvíjí a rozhodnutí, že se Marketing Festival neuskuteční v jeho tradiční, fyzické podobě, bylo velmi těžké, ale správné. Od té doby jsme intenzivně ladili formát, jak náš sedmý ročník Marketing Festivalu přece jen uskutečnit a už máme jasno,“ říká Jindřich Fáborský, zakladatel Marketing Festivalu, jednoho z největších středoevropských konferencí o digitálním marketingu.

„Investovali jsme spoustu času i peněz.“ Marketing Festival letos bude jen online

Akce se uskuteční v zatím nespecifikovaném termínu online formou na začátku léta. „Předpokládáme, že by Marketing Festival mohl proběhnout na přelomu června a července, plus mínus několik dní. Klíčová bude polovina května, kdy už se snad celá situace kolem pandemie vyjasní, a tím pádem budeme všichni chytřejší,“ objasňuje Fáborský.

  • Jindřich Fáborský

Po několika týdnech, kdy celá situace nejen v Česku, ale také ve světě začala nabírat na dramatičnosti, rozplývala se i představa toho, že by si právě řečníky mohli organizátoři natočit sami. „Ve spolupráci s FULLART studio nyní stavíme remote produkční týmy v USA a Británii, které speakery natočí bez nutnosti riskovat kolaps celého natáčení kvůli nevpuštění do země a dalších rizik,“ líčí Fáborský.

„Natáčení by mohla proběhnout ke konci května, následovaná zhruba měsíční postprodukcí. Na začátku letních prázdnin bychom se tak mohli ponořit do studia a diskutovat s řečníky,“ konstatuje Fáborský. Zároveň se změní obsah přednášektak, aby reflektoval současnou krizi a nabídl užitečné informace marketérům, kteří se s ní budou muset poprat.

Vystoupení sice budou přednotečná, ale je v plánu, aby účastníci mohli moci řečníkům položit otázky, stejně jako tomu bylo v minulosti na Marketing Festivalu v Kongresovém centru. „Současná situace nám hází klacky pod nohy, ale jsme odhodláni vytřískat maximum z možností, které máme,“ dodal Fáborský.

Zveřejnění rozhovorů z dokumentu Making a Marketer

Dokument Making a Marketer byl od začátku koncipován tak, že jednotlivé rozhovory nebudou nikdy vydány, a spousta materiálu, tak zůstala na pomyslné podlaze střižny. “Ve světle současné situace jsme se rozhodli, že připravíme režisérský střih rozhovorů s našimi řečníky. Začínáme s Tomem Goodwinem, následovat bude Les Binet & Peter Field,” uzavírá Fáborský.

Další rozhovory budou postupně zveřejněny zde.

×

MALL Pay rozvíjí affiliate program, navyšuje odměny pro partnery

Starší článek

CZC.cz recykluje rok starou kampaň. Agentura DDB si na práci počká až do podzimu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Philip Morris lidem ukáže interaktivní „laboratoř“

Před Průmyslovým palácem na pražském Výstavišti otevře 10. dubna společnost v rámci iniciativy Svět bez kouře prostor, v němž porovnává klasické cigarety s…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer
Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více