Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Jak ochránit značku v době digitalizace trhu způsobené koronavirem

Jan Herodek, Business Factory14. 4. 202017. 4. 2020

Pro některé firmy je krize spojená koronavirem až likvidační, pro jiné však představuje naopak šanci na zvýšení tržeb a posílení dobré reputace značky. Jan Herodek, z technologicko-marketingové firmy Business Factory, vám ukáže, co je třeba udělat proto, aby se koronavirová krize pro značku stala spíše příležitostí.

Práce s komunitou kolem značky

Evidentním základem zachování dobré reputace firmy, která nyní více než dříve přímo souvisí s tržbami, je v této situaci frekventovaná, kontextuálně vhodná a vysoce efektivní komunikace se zákazníky. Proto je třeba, aby každý váš marketingového oddělení firmy byl vybaven pravidly krizové komunikace a byl vytrénován je aplikovat. A to i v případech, kdy si zákazníci vybíjí vztek, jako v komentáři ukázaném v tomto článku.

Employer branding

Přestože firma řeší řadu svízelných situací, rozhodně se nesmí zapomínat na to, že situace je náročná také pro zaměstnance. I oni právě zažívají těžké časy, přitom nároky na ně se jen zvyšují (už jen ten home-office). Aby se situace společně zvládla, je třeba jim věnovat svoji pozornost, být empatický a snažit se jim práci usnadnit, jak to jen jde. Jsou tím nejcennějším, co firmy mají, a nyní to platí dvojnásobně.

Takto jsem například své kolegy v pondělí přivítal já:

Mimochodem, nabídka ma kunzultace s psychologem zdarma (uvedená v e-mailu) na trakt.cz je nyní již rozšířena i pro veřejnost. Pro zvýšení kapacit se pomalu začínají připojovat i další psychologové.

Reklama s dlouhodobým efektem

Pro některé značky je nyní nejbezpečnější propagaci omezit na brandové kampaně, případně se zaměřit na reklamu zajišťující budoucí tržby, jak můžete vidět například v této veřejné strategii pro oblast služeb. Nepřizpůsobení kreativy totiž může nejen vypadat směšně, ale dokonce i necitlivě, což velmi snadno může poškodit značku. Navíc by to byly zbytečně vyhozené výdaje na reklamu.

Příprava na lepší časy

Plánování je v této nejisté době sice náročné, některé věci však lze předvídat a je třeba na ně být připravený. Při správném propojení systémů (Google, Facebook, CRM) lze například predikovat dopad kampaní vedených přes různé komunikační kanály na tržby. A s takovými informacemi již lze strategicky naložit nebo předcházet zbytečně drahým nebo neefektivním kampaním.

×

Vzniká Unie retailu. Nájemci obchodních center žádají podporu státu

Starší článek

Startuje nový web s regionálním zpravodajstvím. „Naše zprávy se jinde neopakují“

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Košík.cz zkouší nový způsob komunikace. Sází na spoty food bloggerky …

Košík.cz v nové kampani vsadil na autorské spoty české food bloggerky Markéty Pavleje alias Kitchenette. Video se bude objevovat napříč…
26. 1. 202126. 1. 2021
Marketing

Burda International CZ: Dny Marianne budou dvakrát do roka

Vydavatelství Burda International CZ loni prošlo změnami a přestalo vydávat několik svých titulů: Katku, Marie Claire, Joy, Náš útulný byt…
26. 1. 202126. 1. 2021
Média

Atmedia zahajuje spolupráci s M7 Group. Míří pod ni stanice …

Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia zahajuje spolupráci se společností M7 Group, která na českém a slovenském TV trhu…
26. 1. 202126. 1. 2021
Marketing

Ikea letos v Česku přidá tři nová výdejní místa. Začne odkupovat …

Ikea Česká republika loni utržila 10,5 miliardy korun, což je v meziročním srovnání o 1,5 procenta méně. V roce 2021 otevře nové plánovací…
26. 1. 202126. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing
Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více