Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Hyundai začal prodávat vozy na Mall.cz. Jako první automobilka v Česku

Externí autor27. 4. 202028. 4. 2020

V rámci rozšiřování online služeb zahajuje společnost Hyundai Motor Czech spolupráci s jedním z největších internetových obchodů na českém trhu, MALL.CZ.

„Jako progresivní značka udávající trendy v technologiích rádi využíváme také zajímavé příležitosti v komunikaci. Naše vozy plní potřeby široké škály zákazníků a internetový obchod MALL.CZ vnímáme jako tu pravou platformu pro jejich prezentaci,“ uvedla Jana Sekeráková, marketingová ředitelka společnosti Hyundai Motor Czech.

Modely Hyundai jsou prvními automobily v nabídce internetového obchodu MALL.CZ. Na výběr tam zařadila limitované edice, mimo jiné také modely vyráběné v České republice – například Hyundai Tucson, nejprodávanější model značky Hyundai v Evropě, v edici ADVENTURE, nebo i30 ALL INCLUSIVE ve variantách hatchback, fastback, nebo kombi. Nabídku doplňuje městské SUV KONA v limitované edici MYSTIC a v nejbližších dnech ji doplní také kompaktní modely i10 a i20, uvádí automobilka v tiskové zprábě. Hyundai Motor přidává akci: pokud si zákazník pořídí vůz nyní, získá voucher v hodnotě 10 000 Kč na nákup jakéhokoliv příslušenství Hyundai.

„Na naší spolupráci s Hyundai se velmi těšíme, neboť jde o jednoho z  nejdůležitějších automobilových hráčů na českém trhu. Nové partnerství bereme jako výzvu, a hlavně průlomovou příležitost, jak našim zákazníkům nabídnout zboží z nového segmentu,“ komentuje zahájení nové spolupráce Jakub Kováč, ředitel programu MALL Partner.

Nošovický výrobce Hyundai Motor Manufacturing Czech a české zastoupení značky Hyundai Motor Czech byl vidět v poslední době v rámci boje proti nemoci covid-19.

Společnost například vládě darovala částku ve výši 10 000 000 Kč. Kromě finančního daru také zajistila Moravskoslezskému kraji, městu Frýdek-Místek a obcím v okolí nošovického výrobního závodu 20 000 respirátorů typu FFP2 v celkové hodnotě 3 250 000 Kč. Hyundai také bezplatně zapůjčil své předváděcí vozy nemocnicím a zdravotnickým centrům napříč Českou republikou. Jednalo se například o Mobilní HOSPIC Strom života, Armádu spásy, Fakultní nemocnici v Ostravě a Brně, znojemskou pobočku Červeného Kříže nebo domovy pro seniory.

×

Útraty přes internet se v karanténě zdvojnásobily. Senioři dali za potraviny o 900 % více

Starší článek

Vedení Potten & Pannen posílí Lukáš Krch. Přichází z O₂

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Počátkem dubna 2021 nastoupila na pozici manažerky externí komunikace Zuzana Svobodová, která bude zároveň zastávat funkci tiskové mluvčí. Ve své roli bude…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer
Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více