Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Hollandia daruje zákazníkům roušky. „Chceme jim pomoci i poděkovat“

Externí autor16. 4. 202016. 4. 2020

Mlékárna Hollandia Karlovy Vary připravila pro své zákazníky v Česku speciální formu pomoci. Členům věrnostního Hollandia Clubu věnuje zdarma 20 tisíc roušek. Dalších tisíc kusů daruje Klokánkům. Kompletaci a balení zásilek od čtvrtka 16. dubna zajišťuje logistická společnost HOPI.

„Chceme našim věrným zákazníkům po celém Česku nejen pomoci, ale také poděkovat. Právě díky nim a jejich velkému zájmu o naše výrobky se současná situace Hollandie výrazněji nedotkla. Jejich podporu bychom jim proto nyní chtěli alespoň částečně vrátit. Spolu s rouškou, která stále platí za nedostatkové zboží, od nás proto každý obdrží i děkovný dopis,“ řekl marketingový manažer společnosti Hollandia Karlovy Vary Jan Škoda.

Podle Škody se přitom jedná o jednu z největších hromadných rozesílek ochranných pomůcek od jednoho odesílatele během nouzového stavu. „Máme informace, že naši zákazníci by měli mít roušky k dispozici nejpozději do pěti pracovních dnů. Zpravidla to však bývá i mnohem dříve, určitě je tak budou moci využít v době nouzového stavu,“ doplnil Škoda.

Yves Rocher podporuje nemocnice. Firma jim darovala přes 35 tisíc produktů

Distribuce bude probíhat ve čtyřech vlnách v závislosti na strojních kapacitách logistické společnosti HOPI s.r.o. „První část zásilky bude kompletována ve čtvrtek 16. dubna v logistickém centru DC HOPI Jažlovice. V podvečerních hodinách pak bude předána k odeslání. Díky našim kapacitám zvládneme za den zabalit zhruba 4 tisíce zásilek s rouškami a děkovnými dopisy. S přihlédnutím k víkendu tedy očekáváme, že poslední várka bude expedována v úterý,“ sdělil Ondřej Rupert ze společnosti HOPI.

Samotné pořízení chirurgických roušek vyšlo na téměř půl milionu korun. „V posledních týdnech jsme detailně sledovali dostupnost ochranných prostředků na trzích doma i v zahraničí. Snažili jsme se pružně reagovat a jakmile bylo možné alokovat roušky v potřebném počtu, učinili jsme tak prakticky z minuty na minutu. Rychlost jednání byla v tomto směru klíčová,“ uvedl Pavol Kurilla z Hopi Holding, jehož součástí je i Hollandia.

Milí fanoušci Hollandie, víme, že rok 2020 nezačal zrovna nejlépe. 😷 I v těžkých časech je potřeba myslet na druhé a…

Zveřejnil(a) Hollandia dne Středa 15. dubna 2020

Podle Jana Škody s sebou nese doručení roušek až do schránek členům Hollandia Clubu nesporné výhody. Některá města či obce sice rozdávají ochranné pomůcky svým obyvatelům zdarma, pro lidi to však znamená vydat se na frekventovaná distribuční místa, kde je riziko nákazy vyšší. „Naši zákazníci nebudou muset nic riskovat nebo někam cestovat. Pouze si zajdou do schránky a roušku budou mít zdarma k dispozici,“ doplnil marketingový manažer Hollandie.

Hollandia Club má v Česku okolo 20 tisíc členů, společnost Hollandia proto ještě před nákupem roušek počítala s určitou rezervou. Celkem má k dispozici 21 tisíc kusů ochranných pomůcek. Zbylých zhruba tisíc roušek chce proto věnovat těm, kteří je potřebují. Začátkem příštího týdne proto zamíří také Fondu ohrožených dětí Klokánek, se kterým Hollandia již v minulosti spolupracovala.

Zavřít reklamu

VIDEO: Krušovice mění claim. Spot Naše království se rodil online a po telefonu

Starší článek

Iniciativa Zachraň hospodu vybrala za první týden sedm milionů korun

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20223. 7. 2022
Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.