Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Hollandia daruje zákazníkům roušky. „Chceme jim pomoci i poděkovat“

Externí autor16. 4. 202016. 4. 2020

Mlékárna Hollandia Karlovy Vary připravila pro své zákazníky v Česku speciální formu pomoci. Členům věrnostního Hollandia Clubu věnuje zdarma 20 tisíc roušek. Dalších tisíc kusů daruje Klokánkům. Kompletaci a balení zásilek od čtvrtka 16. dubna zajišťuje logistická společnost HOPI.

„Chceme našim věrným zákazníkům po celém Česku nejen pomoci, ale také poděkovat. Právě díky nim a jejich velkému zájmu o naše výrobky se současná situace Hollandie výrazněji nedotkla. Jejich podporu bychom jim proto nyní chtěli alespoň částečně vrátit. Spolu s rouškou, která stále platí za nedostatkové zboží, od nás proto každý obdrží i děkovný dopis,“ řekl marketingový manažer společnosti Hollandia Karlovy Vary Jan Škoda.

Podle Škody se přitom jedná o jednu z největších hromadných rozesílek ochranných pomůcek od jednoho odesílatele během nouzového stavu. „Máme informace, že naši zákazníci by měli mít roušky k dispozici nejpozději do pěti pracovních dnů. Zpravidla to však bývá i mnohem dříve, určitě je tak budou moci využít v době nouzového stavu,“ doplnil Škoda.

Yves Rocher podporuje nemocnice. Firma jim darovala přes 35 tisíc produktů

Distribuce bude probíhat ve čtyřech vlnách v závislosti na strojních kapacitách logistické společnosti HOPI s.r.o. „První část zásilky bude kompletována ve čtvrtek 16. dubna v logistickém centru DC HOPI Jažlovice. V podvečerních hodinách pak bude předána k odeslání. Díky našim kapacitám zvládneme za den zabalit zhruba 4 tisíce zásilek s rouškami a děkovnými dopisy. S přihlédnutím k víkendu tedy očekáváme, že poslední várka bude expedována v úterý,“ sdělil Ondřej Rupert ze společnosti HOPI.

Samotné pořízení chirurgických roušek vyšlo na téměř půl milionu korun. „V posledních týdnech jsme detailně sledovali dostupnost ochranných prostředků na trzích doma i v zahraničí. Snažili jsme se pružně reagovat a jakmile bylo možné alokovat roušky v potřebném počtu, učinili jsme tak prakticky z minuty na minutu. Rychlost jednání byla v tomto směru klíčová,“ uvedl Pavol Kurilla z Hopi Holding, jehož součástí je i Hollandia.

Milí fanoušci Hollandie, víme, že rok 2020 nezačal zrovna nejlépe. 😷 I v těžkých časech je potřeba myslet na druhé a…

Zveřejnil(a) Hollandia dne Středa 15. dubna 2020

Podle Jana Škody s sebou nese doručení roušek až do schránek členům Hollandia Clubu nesporné výhody. Některá města či obce sice rozdávají ochranné pomůcky svým obyvatelům zdarma, pro lidi to však znamená vydat se na frekventovaná distribuční místa, kde je riziko nákazy vyšší. „Naši zákazníci nebudou muset nic riskovat nebo někam cestovat. Pouze si zajdou do schránky a roušku budou mít zdarma k dispozici,“ doplnil marketingový manažer Hollandie.

Hollandia Club má v Česku okolo 20 tisíc členů, společnost Hollandia proto ještě před nákupem roušek počítala s určitou rezervou. Celkem má k dispozici 21 tisíc kusů ochranných pomůcek. Zbylých zhruba tisíc roušek chce proto věnovat těm, kteří je potřebují. Začátkem příštího týdne proto zamíří také Fondu ohrožených dětí Klokánek, se kterým Hollandia již v minulosti spolupracovala.

×

VIDEO: Krušovice mění claim. Spot Naše království se rodil online a po telefonu

Starší článek

Iniciativa Zachraň hospodu vybrala za první týden sedm milionů korun

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více