Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Google bude po inzerentech nově požadovat prokázání totožnosti

Vojtěch Lhota24. 4. 202024. 4. 2020

Společnost Google začne v případě všech svých platforem nově u zadavatelů reklam ověřovat totožnost. Krok odůvodňuje tím, že chce uživatelům poskytnout více informací o tom, kdo inzeruje.

Od roku 2018 internetový gigant zjišťoval a zveřejňoval data o politických inzerentech pro transparentnost virtuálního prostředí před volbami ve 30 zemích. Nyní se proces rozšíří na všechny zadavatele reklam.

„S ověřováním začneme nejprve v USA a postupovat budeme do celého světa,“ uvedl tento týden na blogu Googlu John Canfield, ředitel produktového managementu firmy.

Při zadávání reklamy budou muset inzerenti předložit občanské průkazy, obchodní doklady či jiné dokumenty, na základě kterých půjde identifikovat, kdo jsou a v jaké zemi působí. Reklamní agentury budou postupovat jménem svých klientů.

Google poskytne zpětnou vazbu nebo ověření schválí do tří až pěti pracovních dnů.

Uživatelé se k informaci o inzerentovi dostanou začátkem léta kliknutím na přislušné tlačítkou pod kolonkou „proč tato reklama“.

„Pomůže to zlepšit prostředí digitální reklamy a rozpoznávat pochybné zdroje,“ věří Canfield.

Na podporu malých podniků. Facebook spouští v Česku nový nástroj

×

Vyhlášení Výroční ceny ČEA proběhne online. Účastní se Kohák či Kapitán Demo

Starší článek

„Ze spolupráce těží agentury i klienti.“ KNOWLIMITS vstupuje do Fragile media

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 20219. 4. 2021
Zprávy

Vraťme děti do života! Prahu pokryly plakáty podporující otevření škol pro všechny

Signatáři petice Vraťme děti do školy a zemi do normálu, společně s firmou provozující venkovní reklamu JCDecaux, nyní zorganizovali dvoutýdenní kampaň…
9. 4. 20219. 4. 2021
Média

Atmedia: Kam zmizela reklama pro děti?

Podle mediálního zastupitelství Atmedia se po loňském jarním poklesu ke komunikaci prostřednicím TV reklamy vrátily vesměs všechny společnosti, které ji…
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

Retailová asociace: Do léta může zaniknout více než tisíc obchodů

Čeští obchodníci bijí na poplach. Stát nestíhá vyplácet dotace a obchodníkům docházejí finance na provoz. Do léta může podle Retailové asociace, která…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více