Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

„Fenomén Ordinace a Ulice.“ Časopis Tina vydá speciál o obou seriálech

Externí autor9. 4. 20209. 4. 2020

Týdeník Tina mediální skupiny MAFRA v rámci společného projektu s  TV Nova připravil speciální vydání pro fanoušky seriálů Ordinace v růžové zahradě 2 a Ulice. Na 120 stranách speciálu s názvem Fenomén Ordinace a Ulice najdou přehled toho nejzajímavějšího, co se za dobu patnácti let vysílání na televizní obrazovce odehrálo. Speciál bude v prodeji od 15. dubna 2020.

„Časopis Fenomén Ordinace a Ulice je dalším ze společných projektů našeho vydavatelství s TV Nova, v rámci nichž se snažíme přenášet úspěšné a divácky oblíbené televizní formáty do tištěné podoby,“ říká Dana Vajglová, Publisherka časopisu Tina.

Speciál Fenomén Ordinace a Ulice bude rozdělen do dvou částí: První je věnována seriálu Ordinace v růžové zahradě 2 a představí 15 let života v Ordinaci, dějové okamžiky, osudové zvraty, seriálové stálice i hrdiny jednotlivých epizod, legendární scény, vztahové propletence i zákeřné intriky. Chybět nebudou ani postřehy herců o jejich seriálových postavách, pohledy do zákulisí nebo rozhovory s tvůrci seriálu.

Druhá část speciálu čtenáře zavede mezi obyvatele Ulice a přiblíží, co společně prožívají členové seriálových rodin i jednotlivci, jak se vyvíjí jejich osudy, nebo jaká dramata se odehrávají nejen za dveřmi bytů. Poodhalí tajemství seriálových hrdinů a připomene, jak šel čas s dětskými představiteli. Společně s architektem nahlédne do zákulisí a prozradí, jak se stavěla Ulice.

Příznivci obou seriálů si navíc mohou zasoutěžit o komparzní roli v seriálu, který mají rádi. Soutěžní křížovky pak nabízejí výhry v podobě dárkových předmětů s logem seriálů a také půlroční předplatné týdeníku Tina.

×

Fulfillment pro e-shopy Skladon získal investici na expanzi. Investory vede Bouška

Starší článek

ANALÝZA: Firmy zvyšují aktivitu. Kdo je během krize vidět nejvíce?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Přichází rok vylepšené reality? Facebook uvede na trh své první chytré brýle

Jestli je po smutné realitě roku 2020 a nečekaně dramatickém startu roku 2021 něco potřeba, tak je to trocha vylepšení reality. A právě…
18. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Lego už nebude jen v hračkářstvích. Zacílí i na dospělé

Pandemie ukázala výrobci kostiček nový směr, stavění dospělých. Značka letos nabídne i další propojení s hudbou v rámci spolupráce…
17. 1. 202118. 1. 2021
Marketing

Značky testují potenciál TikToku. Čínská sociální síť zažívá boom

Sociální síť TikTok má za sebou rok nebývalého růstu a ve stále větší míře ji testují také značky a marketéři. Zábavná forma příspěvků…
16. 1. 202117. 1. 2021
Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více