Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Vojtěch Resler
Marketing

Dílo pro fajnšmekry a milovníky aut. Turek rozvíjí projekt Automobilist

Pavel Hejkrlík5. 4. 20206. 4. 2020

Z portálu chceme vytvořit středobod pro všechny automobilové nadšence, odhaluje Pavel Turek z Automobilist.

Dlouhá léta se pohyboval v prestižním kolotoči F1, pět let byl komerčním ředitelem letecké série Red Bull Air Race. Zkušeností a kontaktů ze světa sportovního marketingu Pavel Turek aktuálně využívá pro další rozvoj projektu Automobilist, v němž je jedním z investorů třetí nejbohatší Čech Karel Komárek. Automobilist přináší fanouškům motorsportu ikonické události historie a s využitím nejmodernějších technologií je přetváří v umělecké plakáty a fine art tisky.

Co bylo prvotním impulsem pro vznik projektu Automobilist?

Celá myšlenka pochází z hlavy Jana Rambouska, zpočátku ji rozvíjel ještě pod jinou značkou. V roce 2014 společně s kamarádem Petrem Milerskim vytvořil sadu dvanácti velkých tisků věnujících se oživení zajímavých momentů ze seriálu automobilových závodů Silver Arrows ze třicátých let minulého století. Věnovali se tomu hodně nadšenecky, já se přidal v roce 2016, protože mě projekt zaujal, šlo o můj oblíbený motorismus a cítil jsem potenciál. Domluvili jsme se, že tomu dáme oficiálnější tvar a větší řád a budeme koncept dál rozvíjet i s přispěním investorů.

Můžete v krátkosti popsat vznik nějakého ikonického díla? Jaká tomu předcházejí jednání a kolik času zabere celý proces až po postprodukci?

V prvopočátcích kolegové hledali především ony ikonické momenty motoristické historie. Dnes postupujeme tak, abychom si byli jisti, že dílo bude mít vysokou hodnotu, hledáme silné partnery a například různá výročí — snažíme se propojit síly jejich marketingových a prodejních kanálů. Partnery mohou být automobilky, týmy F1 a další. Vznik jednoho velkého tisku zabere většinou tři až šest měsíců a podílí se na něm tým šesti kreativních specialistů. Typicky na tom strávíme asi dva tisíce člověkohodin.

Celý rozhovor si můžete přečíst v časopise Marketing & Media , který vychází v pondělí 6. dubna 2020. Přeplatit si ho můžete zde.

×

„Marketéry čeká obrovská změna.“ Ochromený sport hledá cesty

Starší článek

„Každá krize je příležitost.“ Česká spořitelna spouští kampaň Společně to zvládneme

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Přelomová dohoda. Google bude platit francouzským vydavatelům za obsah

Podpis rámcové dohody mezi Googlem a francouzskými vydavateli otevírá perspektivu vydavatelům také v dalších evropských zemích. Francouzská asociace…
21. 1. 202121. 1. 2021
Marketing

Unilever míří k spravedlivé společnosti, podpoře diverzity …

Společnost Unilever oznámila rozsáhlý soubor závazků a opatření, které pomohou vybudovat spravedlivější společnost s větší podporou rozmanitosti.
21. 1. 202121. 1. 2021
Lidé

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce

Novým šéfredaktorem webu eXtra.cz, spadajícího pod vydavatelství Extra Online Media, se od 1. ledna 2021 stal Jan Potměšil. Ve funkci…
21. 1. 202121. 1. 2021
Lidé

Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Christina Sulebakk byla dosud šéfkou HBO Europe, hrála zásadní roli při spuštění HBO ve Skandinávii, Španělsku a Portugalsku,…
21. 1. 202121. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce
Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více