Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

CZC.cz recykluje rok starou kampaň. Agentura DDB si na práci počká až do podzimu

Externí autor21. 4. 202021. 4. 2020

Ačkoli si „GEEKové“ z CZC.cz v tendru vybrali kreativní agenturu DDB, se kterou mají v plánu nový „dvojkový“ koncept, kvůli současné situaci se rozhodli ho odložit až na podzim. Aktuálně se prý chtějí soustředit na to, jak pomoci svým zákazníkům, ale také rodičům samoživitelům, na které již vybrali více než půl milionu korun. Jarní kampaň tedy odstartovali tento týden lehce upraveným spotem s Patrikem Hezuckým, který si mohou zákazníci pamatovat z loňského května.

Loni v květnu se poprvé představil Patrik Hezucký, „dvojka z rádia“, coby tvář dvojky na online trhu s elektronikou, CZC.cz. „Na jedničku zase nebylo, a proto jsme raději než do nových spotů investovali do slevových voucherů, které našim zákazníkům v době krize přijdou vhod,“ parafrázuje text spotu Milan Duda, marketingový ředitel CZC.cz. „Kromě toho myslíme i na rodiče samoživitele, pro které může být může být tato situace neúnosná. Proto mají naši zákazníci možnost přispět v nákupním košíku Klubu svobodných matek, který z výtěžku zprostředkuje běžné týdenní nákupy potřebným rodinám. Aktuálně se podařilo vybrat už více než půl milionu korun a sbírka stále pokračuje. Do e-shopu navíc dodáme geekovské roušky a výtěžek z jejich prodeje půjde také Klubu svobodných matek,“ dodává Milan Duda.

Hlavním benefitem kampaně jsou speciální slevové kódy, kromě toho však komunikuje i Garanci skvělé ceny, pomocí které si mohou zákazníci zlevnit produkt, pokud ho u konkurence najdou levněji. „Tuto službu najdou zákazníci u drtivé většiny položek na e-shopu a využilo ji již přes tisíc zákazníků,“ říká Tomáš Pilský, obchodní ředitel CZC.cz. K dorovnání ceny stačí vyplnit stručný formulář na stránkách a o zbytek už se CZC.cz postará. Navíc zákazníci dostanou i pozornost v podobě slevy na další nákup.

Kampaň startuje 20. dubna a poběží měsíc a půl v televizi, na YouTube a v dalších online médiích prostřednictvím hlavního padesátivteřinového a produktových patnáctivteřinových spotů. Kromě toho se na YouTube opět objeví i kratší video formáty na podporu klíčových kategorií, jako jsou notebooky, mobilní telefony či gaming. Veškerá komunikace směřuje na landing page Dvojky to uměj za míň.

Původní verzi kampaně vytvořila již před rokem agentura Brain One ve spolupráci s produkcí Bumerang.Film.

×

Marketing Festival proběhne začátkem léta. Přednášky budou reflektovat krizi

Starší článek

Úskalí home office. Klíčová je vzájemná komunikace, tvrdí odborníci

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Až bude třeba zahnat žízeň, taste Braník!

Pivovary Staropramen v kampani od agentury WMC/Grey představují Branické rytíře. Nový koncept ukazuje první spot.
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Jste silnější, než si myslíte, říká spořitelna Čechům

Nová brandová kampaň České spořitelny od agentury VMLY&R se snaží zvedat sebevědomí obyvatel Česka. Odstartovala se světelnou show stovky dronů.
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více