Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

Chcete být novináři? VOŠ publicistiky otevírá mediální on-line kurzy zdarma

Externí autor16. 4. 202016. 4. 2020

Vyšší odborná škola publicistiky se rozhodla podpořit všechny, kteří se chtějí stát novináři a mediálními specialisty. Své doposud zpoplatněné kurzy nabízí kvůli koronavirové krizi formou webinářů zdarma pod názvem Média z gauče.

„V době uzavření škol jsou studenti zahlceni on-line výukou a úkoly bez kontaktu se svými učiteli. My jsme chtěli nabídnout témata, která budou fanoušky novinařiny a médií bavit. Proto jsme vyzvali naše lektory, aby vám řekli o tom, co mají na novinařině rádi a podělili se o některé tipy ze své profese,“ představuje nápad ředitel školy Petr Uherka a dodává: „V dnešní on-line době může do veřejného prostoru vstupovat každý. Maminka na mateřské i seriózní pán v důchodu. A my jsme tu pro ty, kdo chtějí médiím rozumět a pracovat s nimi zodpovědně.“

Nova zařazuje diskuzní pořad Nastartujme Česko. Má pomoci ekonomice

Na kurzu Média z gauče se tak zájemci potkají s mediálními profesionály a zároveň lektory VOŠ publicistiky. Mezi ně patří i Roman Bradáč, dlouholetý zpravodaj České televize a člen Rady České televize. Popíše, jak fungují redakce v mimořádných podmínkách, například během pokrývání krizových událostí.

Ve čtvrtek 16. dubna 2020 v 16 hodin bude vysílán webinář scenáristky Markéty Dočekalové, která vysvětlí, jak vytvořit věrohodné, zábavné, originální, plastické a hlavně nezapomenutelné filmové nebo literární postavy. Dalšími lektory budou například Miroslav Brada či Václav Loubek s webináři o cestovatelské publicistice nebo natáčení dronem.

Kompletní program a termíny jednotlivých webinářů naleznou zájemci na www.studujvosp.cz. Vždy po odvysílání webinářů budou lektoři odpovídat na otázky diváků on-line.

×

Iniciativa Zachraň hospodu vybrala za první týden sedm milionů korun

Starší článek

ZOOT hledá a odměňuje hrdiny v časech koronaviru. Nabídl jim 50 tisíc korun

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle
10. 4. 20219. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více