Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

České gastro pod jednou „střechou“. Mealio spojilo donáškové služby

Externí autor3. 4. 20206. 4. 2020

Zastřešit donáškové služby z restaurací, bister a kaváren. Zapojit podniky, které dosud s rozvozem neměly zkušenosti. Podpořit zavřené podniky a zdůraznit, že nyní je zodpovědnější se najíst doma. To vše má plnit nová platforma Mealio.cz, která vstoupila na česká trh s kampaní #domajez.

Pandemie koronaviru zasáhla českou gastronomii ve velkém a podniky se často ocitají v existenční krizi. I z toho důvodu urychlil technologický start-up TRIFFT spuštění nového webu Mealio.cz, který kampaní #domajez startuje unikátní platformu slučující všechny aktuální informace o donáškách z Wolt, DameJídlo, UberEats či Vyzvednisi.

Užitečný projekt funguje rovněž na serveru Kde-se-najist.cz. Na webu je zveřejněn seznam restaurací, ve kterých i během karantény dělají rozvoz nebo prodávají jídlo okénkem. Uvádí jich téměř 2000.

„V důsledku nákazy COVID-19 je většina podniků odkázána pouze na  donášku, ale mnoho z nich neví, jak s tím začít. My jsme samozřejmě nadšení z toho, kolik firem se do podpory české gastronomie zapojilo. Naším cílem bylo spojit všechny pod jednu střechu, a tím umožnit lidem najíst se bezpečně a zodpovědně z pohodlí domova. Přesně proto začínáme s  kampaní #domajez. Mealio je jednoduchý, ucelený a uživatelsky přívětivý vyhledávač. Lidé naleznou všechny nabídky na jednom místě. Ušetří čas, zároveň pomohou a ještě se dobře nají. Vlastně taková gastro-heuréka,“ popsal základní ideu projektu Jakub Minks, CEO TRIFFT.

Zachraň hospodu, gastro či malé podniky! Iniciativy pomájí přežít krizi

Přidanou hodnotou je možnost zapojení i těch podniků, které dosud žádnou ze zavedených platforem nevyužívají a svět online gastronomie je pro ně novinkou.

„Pořád zůstává mnoho podniků, které jsou sice otevřené, ale neví, jak v současné době svůj potenciál naplno využít a být vidět. Těm chceme podat pomocnou ruku. Otevíráme možnost i podnikům mimo velká města, která jsou dnes donáškovými platformami dobře pokryta. My je podpoříme ve stejném rozsahu. Nejsme konkurencí, chceme pomoci všem bez rozdílu,“ přidal Jakub Minks.

Kromě dobrého pocitu budou lidé za objednávky brzy i věcně odměněni. „Právě možnost vyhrát je zajímavým prvkem celého projektu. Lidé budou za objednávku odměněni a kromě dobrého pocitu, že zůstali doma a podpořili oblíbené podniky, tak budou moci na oplátku něco získat zpět. Ceny už přislíbilo mnoho zajímavých partnerů. Pevně věřím, že soutěžní mód budeme moci spustit během několika dní,“ dodal Minks.

×

Letošní Cannes Lions se neuskuteční. „Za rok snad svět bude v lepší kondici“

Starší článek

VIDEO: Sokol cvičí na síti. Sérií videí pro veřejnost provádí youtuber Touha

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 20219. 4. 2021
Zprávy

Vraťme děti do života! Prahu pokryly plakáty podporující otevření škol pro všechny

Signatáři petice Vraťme děti do školy a zemi do normálu, společně s firmou provozující venkovní reklamu JCDecaux, nyní zorganizovali dvoutýdenní kampaň…
9. 4. 20219. 4. 2021
Média

Atmedia: Kam zmizela reklama pro děti?

Podle mediálního zastupitelství Atmedia se po loňském jarním poklesu ke komunikaci prostřednicím TV reklamy vrátily vesměs všechny společnosti, které ji…
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

Retailová asociace: Do léta může zaniknout více než tisíc obchodů

Čeští obchodníci bijí na poplach. Stát nestíhá vyplácet dotace a obchodníkům docházejí finance na provoz. Do léta může podle Retailové asociace, která…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více