Zemřel Tomáš Krásný, zakladatel společnosti Blue Events. „Byl zdrojem znalostí i moudrosti“

10. 3. 2020 09:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ve čtvrtek 5. března náhle zemřel Tomáš Krásný, zakladatel a spolumajitel Blue Events. Letos by oslavil 60. narozeniny. Vedle řady aktivit svými články přispíval i do časopisu Marketing & Media.

Se společnost Blue Events Krásný přes 25 let pomáhal organizovat odborné konference, kongresy či summity. Firma o jeho úmrtí informovala na svých stránkách.

„Tomáš byl osobností, která svým působením přesahovala hranice českého trhu. Pro všechny, se kterými se setkával, byl zdrojem znalostí, moudrosti, inspirace a energie,“ píše Blue Events. „Jeho osobní misí bylo propojovat lidi, často i různých názorů a zájmů, a skrze to kultivovat trh. To se otisklo i do všech konferencí, které pod značkou Blue Events spoluvytvářel. Tyto hodnoty budeme prostřednictvím našich akcí předávat i nadále.“

Podnikatelská vize: Dělat příjemné věci s příjemnými lidmi

Krásný vystudoval sociální geografii na Univerzitě Karlově v Praze. Ve společnosti Blue Events pracoval i se svou ženou Barborou. Rovněž působil ve vedoucích pozicích výzkumné agentury GfK, založil firmu Incoma Research.

„Měl jsem v uplynulých 25 letech štěstí na velmi zajímavou práci, ale k úplnému naplnění mé vize došlo až v Blue Events,“ uváděl Krásný ve svém profilu na Blueevents.eu. „Do podnikání jsem vstupoval jednoduchou vizí: dělat příjemné věci s příjemnými lidmi.“

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vojtěch Lhota

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.