Začala soutěž Young Lions. Mladí talenti se letos utkávají online

27. 3. 2020 17:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

V pátek byla zahájena soutěž Young Lions. Vzhledem k aktuálním okolnostem souvisejícím s pandemií koronaviru letos probíhá pouze online formou.

Soutěž určená talentům do 30 let začala v pátek 27. března zadáním kategorie Media. Soutěžící dostali za úkol vytvořit kampaň pro Českou obec sokolskou, která má ke cvičení v Sokole motivovat předškolní děti.

Cannes Lions se uskuteční až na pozdim, „lvíčata“ svou tvořivost poměří on-line

Účastníci si musí vystačit s rozpočtem do milionu korun. K dispozici dostali 24 hodin času na přípravu. Poté návrh odprezentují porotě, která položí dodatečné otázky.

Porotu pro Media tvoří předseda Jakub Hodboď (ze společnosti Ogilvy), Petr Čech (Havas), Pavel Galík (Omnicom Media Group) a Gert Laubscher (DDB).

Dále se „lvíčata“ utkají v kategoriích Digital, PR, Prints a Marketers.

Mediálním partnerem soutěže Young Lions je magazín Marketing & Media.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení