Svěráková a Dvořák mají první kampaň své agentury, pro Bageterii Boulevard

31. 3. 2020 11:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tandem Tereza Svěráková a Tomáš Dvořák, který do prosince vedl agenturu VMLY&R, stojí za právě spuštěnou kampaní na dobročinný projekt Bageterie Boulevard pod názvem „Jedeme k těm, kteří jedou dál“. Kampaň, jejíž součástí je i spot, startuje tzv. Plán B, komunikační platformu, která vznikla právě v nové agentuře Svěrákové a Dvořáka. Podle vyjádření společnosti má dlouhodobě profilovat značku Bageterie Boulevard jako tu, „které záleží na vyváženém životním stylu, do kterého patří nejen dobré jídlo, ale také pravidelný pohyb jako základ posilování zdraví a imunity“.

„Kristián Hynek, mistr Evropy a vicemistr světa horských kol, vyráží každý den s týmem cyklistů ze základny Bageterie Boulevard s batohy plnými polévky za pracovníky odběrových míst,“ píše se v tiskové zprávě společnosti, která pokračuje: „V období, kdy byly profesionálním sportovcům zrušeny závody, to berou jako způsob, jak využít hodiny tréninku ve prospěch těch, kterým právě teď docházejí síly. Hynek zároveň vyzývá další sportovce na kolech, aby se do pomoci zapojili.“

Ve VMLY&R se Tereza Svěráková (coby kreativní ředitelka) a Tomáš Dvořák (výkonný ředitel) starali třeba o Českou spořitelnu a Pilsner Urquell. Svěráková, která do Y&R přešla v roce 2014 z Leagas Delaney, stojí také například za oceňovanými kampaněmi pro Post Bellum (2019) nebo News Week (zlatý a stříbrný lev z Cannes Lions za tiskovou kampaň, 2017), ale také za kampaní s názvem Sami jsme byli uprchlíci (2016) pro Úřad vysokého komisaře OSN pro uprchlíky. V roce 2017 zařadil mezinárodní časopis o reklamě Adweek Terezu Svěrákovou mezi deset nových nejlepších tvůrčích profesionálů v oblasti marketingu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.