Foto: Kancelář prezidenta republiky

Prezident Zeman promluví k národu. Projev bude vysílat Prima, o přenos stojí i ČT

18. 3. 2020 14:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Prezident Miloš Zeman natočil projev k národu, který ve čtvrtek večer odvysílá televize Prima. S komerční stanicí hodlá navázat spolupráci Česká televize a signál převzít.

Prezident v projevu pravděpodobně hovořil o aktuální situaci související s šířením koronaviru.

„Miloš Zeman pronese ve čtvrtek dne 19. března 2020 v 19.25 hodin projev k národu. Projev bude vysílán na televizní stanici Prima,“ uvedl na Twitteru prezidentův mluvčí Jiří Ovčáček.

Generální ředitel České televize Petr Dvořák napsal dopis na Hrad, v němž sděluje své přání projev taktéž odvysílat. ČT dopis zveřejnila na Twitteru. „Snad nejvýznamnější rolí televize veřejné služby je aktuální zpravodajství týkající se rizik spojených s šířením nového koronaviru a informací o tom, jak se před tímto nebezpečím chránit, resp. jak se vyrovnat s následky. V této souvislosti bych vás proto rád požádal o možnost odvysílání rozhovoru pana prezidenta Miloše Zemana k aktuální mimořádné situaci, jež v tomto týdnu poskytne TV Prima,“ napsal Dvořák. „Předpokládáme odvysílání tohoto sdělení nejvyššího představitele státu paralelně s TV Prima.“

Prima však ve středu oznámila, že osmiminutový odvysílá exkluzivně.

Prezident v průběhu koronavirové krize mnoho vyjádření neposkytl a komunikoval zejména prostřednictvím svého tiskového mluvčího Jiřího Ovčáčka. Podle prezidenta není čas na sobectví, smlouvání a handrkování, vzkázal jeho prostřednictvím. Vyjádřil také přesvědčení, že Česká republika situaci překoná. Lidé nemají podléhat strachu a panice.

Foto: Kancelář prezidenta republiky

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vojtěch Lhota

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.