Diváci budou moci ovládat kamery. Nová televize pro milovníky přírody zahájila vysílání

3. 3. 2020 14:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vysílání pro milovníky přírody se v tuzemsku etablovalo. Po stanici The Fishing & Hunting přichází distribuční společnost AXOCOM s již druhým kanálem se zaměřením na přírodu i zvířata. Od března nabízí ve svém distribučním portfoliu také stanici Park TV, jejíž vysílání je pojaté jako slow TV. Park TV je jediný takto koncipovaný kanál svého druhu ve střední Evropě.

„Jde o zajímavý koncept cílící hlavně na milovníky přírody. Toto vysílání přináší domů zejména pohodu a edukaci o světě zvířat,“ přibližuje Erika Luzsicza, ředitelka společnosti AXOCOM.

Stanice přináší ty nejzajímavější záběry z více než devadesáti kamer, které jsou nenápadně umístěné v parcích, záchranných stanicích, ale také v zoologických zahradách a volné přírodě. Slibují tak zachytit okamžiky, které nejsou běžně k vidění ani ošetřovatelům, nebo návštěvníkům zahrad či kolemjdoucím. Zároveň plní edukační formu.

Chystají se kvízy

Park TV totiž přináší u vybraných záběrů i informace v podobě zvukového či textového komentáře. Sledovat je možné až 70 druhů zvířat. Součástí je i zpravodajství o zásadních událostech z přírodní říše ze zahraničí.

Přidanou hodnotou má být funkce HbbTV. „Ta umožní, že ve vybraných časech budou diváci sami ovládat předem vybrané a nastavené kamery,“ doplnila Luzsicza s tím, že zajímavostí jsou i připravované kvízy.

Popularitu pořadů se zaměřením na přírodu již před lety potvrdila stanice The Fishing & Huntig, jejíž doménou jsou pořady věnující se rybaření a lovu. Vysílá od roku 2008. Ještě téhož roku bylo možné televizní kanál naladit v Rumunsku, Česku a na Slovensku, posléze i v Polsku a v Bulharsku. V uplynulých letech se pak vysílání rozšířilo o další země západní Evropy. Stanice má v současnosti přes 10 milionů předplatitelů v regionu CEE.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.