Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

VIDEO: Modrý kód a Český červený kříž pomáhají s osvětou proti koronaviru

Externí autor24. 3. 202024. 3. 2020

Skupina Prima a Český červený kříž spouští osvětovou kampaň, která veřejnosti radí, jak dodržovat hygienická opatření a jak se chránit před nakažením koronavirem. Od soboty 21. března se tak diváci setkávají na všech kanálech Primy se seriálovými hrdiny, kteří jim budou názorně vysvětlovat, jak si správně mýt ruce, proč nosit roušku, jak správně kašlat nebo kam volat v případě příznaků.

Tvářemi dvou nových instruktážních spotů se stali Kristýna Frejová a David Gránský. Jejich koncept navazuje na předchozí dvě osvětové kampaně s názvem „Když jde o život“, ve kterých již účinkovali oba zmínění aktéři, dále Sabina Laurinová, Jiří Štěpnička, Marek Němec, Eva Josefíková, Eva Burešová, Tomáš Měcháček, Ondřej Rychlý a Sandra Nováková.

„Zkušenosti z ostatních zemí ukazují, že onemocnění koronavirem v České republice může kulminovat v následujících týdnech, a proto je důležité dbát na preventivní opatření. Rozhodli jsme se proto s Českým červeným křížem vytvořit novou sérii instruktážních spotů, které názorně ukazují, jak lze eliminovat rizika nakažení. Osvětovou kampaň již podporujeme i inzercí v tištěných a online médiích, kde jsme všechny rady shrnuli do sedmi užitečných tipů,“ říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel skupiny Prima.

„Jsme potěšeni, že se nám v tak krátkém čase podařilo natočit dva spoty na téma aktuálních preventivních opatření, která pomohou ochránit zdraví nás všech. Velice bych chtěla poděkovat celému štábu, a především hercům, kteří souhlasili, že i v této náročné době, kdy se musí dodržovat mimořádná preventivní hygienická opatření, spoty natočí. Věříme, že se tak jako v předchozích případech tyto spoty dostanou skutečně ke každému a pomohou zvýšit povědomí,“ uvádí Miroslava Jirůtková, vedoucí programového oddělení Českého červeného kříže.

Pomáhat je prima

Osvětová kampaň s populárními tvářemi Modrého kódu není jedinou aktivitou, kterou skupina Prima pomáhá. „Mimořádná opatření proti koronaviru reflektujeme i na našich sociálních sítích, kde jsme spustili výzvu #nositrouskujeprima, ve které společně s našimi známými tvářemi nabádáme lidi, aby se nestyděli nosit roušku. V nejbližších dnech chystáme spustit informační linku Modrého kódu ve spolupráci s ÚAMK,“ dodává marketingový ředitel skupiny Prima Aleš Pýcha. V neposlední řadě skupina Prima nakoupila i 50 000 ochranných respirátorů pro lékaře, které by v nejbližších dnech měly dorazit do České republiky.

Zemětřesení v televizích. ČT přerušuje výrobu většiny pořadů, Nova natáčení Ulice a Ordinace

Třetí řadu osvětové kampaně seriálu Modrý kód pro skupinu Prima natočil tým audiovizuálního studia DEPARTMENT. Kromě všech televizních kanálů, online médií, HbbTV a sociálních sítí skupiny Prima budou instruktážní spoty přístupné také na oficiálních stránkách Českého červeného kříže www.cervenykriz.eu a na stránkách www.modrykodpomaha.cz.

Zavřít reklamu

Startup World Cup & Summit se přesouvá na podzim. Vítěz získá 500 tisíc dolarů

Starší článek

Koronavirus posunul OH. Domácí sponzoři jí přinesli rekordních 77 miliard korun

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Červené ramínko od WMC Grey podporuje polské ženy a jejich právo volby

Agentura pro bono připravila komunikaci pro organizaci Cocia Czesia, která umožňuje polským ženám bezpečnou interrupci v Česku.
8. 8. 20228. 8. 2022
Kampaně

Data zdarma slibuje T-Mobile ve třech spotech od WPP

Agenturní tým Ticino ze skupiny WPP pro T-Mobile připravil 360 stupňovou kampaň, která poběží do konce léta.
8. 8. 20228. 8. 2022
Marketing

Koncept Bernard Pubu slaví deset let, pivovar otevře nové bary v Litvínově a Vyškově

První Bernard Pub otevřel před deseti lety v Jeseniově ulici v Praze. Síť franšízových podniků se od té doby postupně rozšiřuje, aktuálně jich je otevřeno…
5. 8. 20224. 8. 2022
Marketing

Správná edukace je v kryptu zásadní, říká Jan Kočenda z Trezoru

Poptávka značně narostla, Češi patří mezi krypto nadšence, říká šéf marketingu českého výrobce světoznámé hardwarové peněženky Trezor Jan Kočenda.
5. 8. 20225. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Jan Hanuš míří z Mall Group šéfovat topenářskému startupu Woltair
Novou generální ředitelkou McDonald’s pro ČR a SR je Yuliya Badritdinova

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.