Foto: Ministerstvo zdravotnictví

Ministerstvo spustilo stránky o koronaviru. „Nespoléhejte na informace ze sociálních sítí,“ vyzval Vojtěch

13. 3. 2020 14:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V souvislosti s výskytem koronaviru v České republice spustilo ministerstvo zdravotnictví webové stránky koronavirus.mzcr.cz. Čtenáři na nich najdou oficiální statistiky laboratorních vyšetření, množství infikovaných pacientů či vydaná opatření.

„Stránky vznikly za účelem maximální informovanosti, transparentnosti a centralizace všech důležitých informací a dat ke koronaviru na jedno místo. Prosím tímto všechny občany, aby se v souvislosti s aktuálním děním obraceli na relevantní zdroje informací,“ uvedl ministr zdravotnictví Adam Vojtěch (za ANO).

https://twitter.com/adamvojtechano/status/1238218364545368065

„Veškerá rozhodnutí a nové informace publikujeme na těchto webových stránkách ministerstva ke koronaviru a sdílíme je také prostřednictvím sociálních médií, stejně tak činí i vláda a další resorty. Nespoléhejme se v těchto chvílích na neověřené informace šířené zejména na sociálních sítích,“ dodal Vojtěch.

K pátečnímu odpoledni bylo v České republice nakaženo 117 lidí.

„Nevíme o eventech, které by se nerušily.“ V Česku byl kvůli výskytu koronaviru vyhlášen nouzový stav

Foto: Ministerstvo zdravotnictví

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.