Koronavir v reklamách. Ty, které byly in, jsou nyní out

22. 3. 2020 08:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

COVID-19 v reklamě je novým fenoménem, někdy je to trefa a jindy šlápnutí vedle. Nejen reklamy, ale i samotné firmy se musí přizpůsobovat novým pořádkům.

KFC musela zrušit globální kampaň, ve které si politicky korektně, ovšem s chutí olizovali prsty s omáčkou lidé všech národností.

V Británii musel výrobce postelí stáhnout svou reklamu kvůli rasistickému podtextu. Španělská módní značka YouOuhYeah vymyslela kampaň proti rasismu v souvislosti s koronavirem (https://www.racismistherealvirus.com).

V Česku se například na podporu nošení roušek svlékla modelka, pivovar Svijany vozí nealko pivo do nemocnic a Průša Lab tiskne masky.

https://www.facebook.com/TydenikMarketingMedia/posts/10158430517572018?xts[0]=68.ARCGd6ZaE8_bU0qM8wDkkWaI_eI-SS4hVfPcr6O351frM1JglNGkggissDq5hyf63KAOKxA-2v4XTBdqcAmuNJAYnHERT3iOaMSuUK_mH3aN2GGodCikbOlpkQ5WWAeOnGt3FxDdOQDWT6J5I8xx8WuGDca5UNI7A0GB_x2soI3hhE0_XqW32fF3qs9vdAnmPCiEBwAh8Mgad7z0vjHMm5eHSMJtSh6YF2UTEHArA-NkcOXIA2nCpA_fPt0lwzUNo9V6nsAKAjV8H10NKXbZTAi4PNP5NxEX0JtOv4SOOtNV1-oqA37X6dQ0sCbUQKg7LbXOXQUbIa_8zob6aPHr&tn=-R

Celý článek si můžete přečíst v tištěném vydání magazínu Marketing & Media, který vychází v pondělí 23. 3. Přeplatit si ho můžete zde.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.