Kalousová se stala novou šéfkou firemních vztahů Plzeňského Prazdroje

11. 3. 2020 10:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Plzeňský Prazdroj má novou ředitelku firemních vztahů a komunikace. Stala se jí zakladatelka a dosavadní šéfka aliance Byznys pro společnost Pavlína Kalousová. Na vedoucím postu střídá Drahomíru Mandíkovou, která na úspěšnou éru v Prazdroji navazuje ve funkci ředitelky korporátních vztahů mateřské skupiny Asahi Breweries Europe Group.

Agendu komunikace, firemní odpovědnosti a udržitelného rozvoje Plzeňského Prazdroje nově přebírá Pavlína Kalousová, která naváže na dlouholetou úspěšnou práci Drahomíry Mandíkové. Ta spolu se svým týmem získala pro Prazdroj četná ocenění právě na poli firemní reputace a odpovědného přístupu k podnikání, mimo jiné mezinárodní cenu Green Frog za nejlepší odpovědnostní zprávu ve střední a východní Evropě nebo titul Trendsetter v rámci ocenění Top Odpovědná firma. Drahomíra Mandíková je nově  ředitelkou korporátních vztahů v rámci evropské skupiny Asahi Breweries Europe Group, jejíž součástí je i Prazdroj.

Pavlína Kalousová se chce soustředit zejména na trvale udržitelný rozměr podnikání společnosti a podporovat inovativní činnosti Prazdroje v tomto směru. To vychází i z jejího předchozího působení jakožto šéfky Byznysu pro společnost, kterou v roce 2009 založila a ze které vybudovala nejúspěšnější tuzemskou organizaci v oblasti firemní odpovědnosti a udržitelného rozvoje. Podařilo se jí namotivovat více než 80 tuzemských firem k podpisu evropské Charty diverzity, kterou do České republiky přivedla. Iniciovala vznik Indexu zastoupení žen ve vedení a zároveň v této oblasti pomáhala určovat strategii pro mnoho společností střední Evropy.

Více než 10 let byla také místopředsedkyní poradního orgánu vlády pro oblast sociální odpovědnosti. Stála u zrodu inovativních projektů se společenským dopadem, jako jsou například dárcovské DMS, Národní potravinová sbírka nebo interaktivní platforma Zapojimse.cz propojující firemní dobrovolníky s potřebnými. Za svůj přístup získala řadu oborových ocenění, mezi nimi například Českou cenu za PR. Magazín Forbes ji poslední dva roky zařadil do žebříčku nejvlivnějších žen Česka.

Pavlína Kalousová vystudovala Filosofickou fakultu Univerzity Karlovy. Ve volném čase se věnuje dceři a rodině, cestuje, sportuje a rozvíjí městské zahradničení.  

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení