Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Retail

Drogistický řetězec Hebe chce na český trh. Ale kam?

Redakce MAM8. 3. 20201. 8. 2021

Vyplatilo by se polskému drogistickému řetězci Hebe bojovat o české zákazníky, kteří jsou – zdá se – věrní svým vybraným konceptům i nabídce privátních značek?

Šéf portugalské obchodní skupiny Jerónimo Martins, Pedro Soares dos Santos, na tiskové konferenci odhalil plány expanze polského drogistického řetězce Hebe do dvou dalších zemí. Příliš konkrétních informací vlastně nesdělil, ale týden na to se v mnoha evropských a následně českých médiích objevily „zaručené“ zprávy, že se chystá i do České republiky.

Jisté je, že novými trhy mají být především ty, které s Polskem sousedí. Česko se nabízí, ale místní trh je velice vyvinutý a rozdělený mezi tři stabilní hráče s jasně formulovanou ‚value proposition‘: Solvent ČR (Teta a Top), dm drogerii a Rossmann. Vstup na takto vyvinutý trh by jistě znamenal výrazné investice.

Podle Davida Vejtruby, marketingového ředitele Solvent ČR, je „možné všechno, ale penetrační bariéra je opravdu vysoká“. Zda je vstup Hebe na český trh reálný, či nikoliv a jakou cestou by se nejpravděpodobněji uskutečnil, se ve článku zamýšlí i další odborníci z trhu a zástupci zmíněných drogistických firem.

Celý článek si můžete přečíst v tištěném magazínu Marketing & Media, který vychází v pondělí 9. 3. Přeplatit si ho můžete zde.

Zavřít reklamu

Na eventech se hostům věnují už i holografické hostesky. Poznají je, uvítají i poradí

Starší článek

V Rustonce ožije eventový chameleón. Pojme téměř stovku účastníků

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Podívejte se na nejkreativnější projekty světa

Už 101. ročník ADC Annual Awards rozdal ocenění, agenturou roku je Leo Burnett Chicago i díky tísnivé kampani za zbraňovou reformu.
21. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers

BankID přichází s kampaní na podporu bankovní identity. Agenturu si vybrala v nedávném tendru na kreativní a produkční spolupráci.
20. 5. 202220. 5. 2022
Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.