Noviny putují i do uzavřeného Uničova a Litovle. Doručovatelé přišli s řešením

18. 3. 2020 13:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Noviny a časopisy i nadále putují do regionu Uničova a Litovle, který je spolu s dalšími obcemi uzavřenou oblastí z důvodu opatření proti šíření nákazy koronaviru. „Daří se nám doručovat do oblasti noviny i přesto, že Policie ČR střežící uzavřenou oblast bohužel považuje dodávky novin a časopisů za zbytnou potřebu,“ uvedl Vít Rozsypal, předseda představenstva První novinové společnosti a.s. (PNS).

Řešení za stávající krizové situace představuje doručení dodávky tisku a časopisů ze strany PNS na kontrolní stanoviště Policie ČR, tzv. bezpečný bod, kde si jej za dodržení všech nezbytných hygienických opatření tzv. „bezdotykově“ převezme kontaktní osoba, která se postará o další distribuci na prodejní místa uvnitř uzavřené oblasti.

Zemětřesení v televizích. ČT přerušuje výrobu většiny pořadů, Nova natáčení Ulice a Ordinace

„Děláme vše pro to, aby tiskem byli zásobeni nejen zákazníci trafik či jiných prodejních míst, ale také předplatitelé denního tisku. Našli jsme dobré řešení i pro doručování předplatného novin v uzavřené oblasti.“ říká Vít Rozsypal.

Do oblasti míří pět tisíc kusů novin a časopisů denně

Ve středu, se podařilo doručit asi 70 % z předplacených deníků v daném regionu. Část stálých doručovatelů v uzavřené oblasti byla vybavena ochrannými prostředky tak, aby mohla dle přísných podmínek hygieniků roznášet předplacený tisk. Do konce týdne by se situace měla ještě dále změnit a noviny by měly být doručeny všem předplatitelům.

Do zmíněné oblasti, kde žije dle dostupných informací 24 tisíc lidí, distribuuje PNS v normálním režimu na prodejní místa cca 5 tisíc kusů novin a časopisů denně a průměrně tři sta kusů předplacených novin.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.