Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

V talkshow Ogilvy OnAir vystoupí Jakub Hodboď

Hana Vacková20. 5. 201925. 6. 2019

Hostem dalšího talkshow Ogilvy OnAir bude 5. června Jakub Hodboď, stratég Ogilvy, který se v této době vrací zpátky do Prahy po třech letech strávených v belgické a newyorské pobočce Ogilvy. 
Jeho vystoupení bude na téma souboj mezi starým a novým světem. Jen málo co je podle něj pro dnešní dobu tak signifikantní. Ve světě komunikace na sebe naráží tradicionalisté zaměření na budování značky a přístupy nových hráčů soustředěné na okamžitý výkon. Co je lepší a který z přístupů má budoucnost, na to v rámci talkshow v Ogilvy odpoví Jakub Hodboď, nyní v pozici chief strategy officer pražské Ogilvy a zároveň Global Strategy Lead Ogilvy Social.Lab. Moderní marketéři by se podle něj mohli učit od Johna Lennona a Paula McCartneyho, nejúspěšnější hudební dvojice všech dob. Proč? Jak překonat nesoulady a využít příležitosti pro integraci komunikace na úrovni značky a výkonu? A co udělat pro to, aby reklama byla vnímána jako nástroj byznysu a nejen jako pozlátko? I o tom bude mluvit během svých prvních dní zpátky v Praze Jakub Hodboď. Akce se uskuteční v agentuře Ogilvy 5. června od 17,30 hodin. Více informací o akci na www.ogilvy.cz/onair/, více informací o Jakubovi Hodboďovi můžete nalézt v rozhovoru v MAM 18/2019.

×

Prioritou Českého olympijského výboru je přilákat ke sportu mladé lidi, říká Jiří Kejval

Starší článek

Canal Plus kupuje za jednu miliardu eur Skylink

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více