Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pxhere.com
Média

Canal Plus kupuje za jednu miliardu eur Skylink

Lucie Vaníčková28. 5. 201925. 6. 2019

Dceřiná firma francouzské mediální společnosti Vivendi Canal+ kupuje M7 Group, která je vlastníkem satelitního operátora Skylink.

Jeden z největších operátorů placené televize v Evropě, lucemburská společnost M7 Group poskytuje balíčky hybridní satelitní/OTT placené televize třem miliónům domácností, a to prostřednictvím šesti různých značek v sedmi zemích Evropy. Je předním provozovatelem satelitní DTH placené televize v regionu Beneluxu i v České republice a na Slovensku, kde působí pod značkou Skylink.

V ČR a na Slovensku má podle údajů z roku 2017 kolem 1,65 milionu zákazníků, z toho asi milion připadá na Česko. Milion uživatelů platí měsíční servisní poplatek a 650 tisíc si předplácí některý z programových balíčků.

M7 Group vlastní také internetového a telefonního operátora v Nizozemsku Online.nl. Od roku 2014 je majoritním akcionářem M7 Group evropská investiční skupina Astorg.

Canal Plus provozuje placené televize ve Francii a v zámoří. Akvizicí podle agentury Reuters zvýší počet předplatitelů na 20 milionů.

Navrhovaná transakce v hodnotě jedné miliardy eur (25,8 mld. Kč) ještě podléhá schválení ze strany příslušných regulačních orgánů. Její dokončení se očekává tento rok v září.

×

V talkshow Ogilvy OnAir vystoupí Jakub Hodboď

Starší článek

První Global Social Awards byly rozdány

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více