Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: foto: Mattel
Marketing

Bude mít Barbie do důchodu vyděláno?

Hana Vacková10. 3. 201925. 6. 2019

Příští číslo MAM, které vyjde v pondělí 11. března, nabídne příběh značky Barbie, která v sobotu oslavila 60. narozeniny.

Mattel slaví 60. výročí Barbie, a tak stále víceméně štíhlé panenky s převahou růžové zaplavily česká i zahraniční média. MAM se jako jeden z mála titulů podíval na důvody propadu prodejních výsledků této ikony. Barbie původně designovaná podle německé erotické panny, nejslavnější panenka světa, již mělo jednu dobu 92 procent všech amerických dívek, vyšla z módy. Tedy především její původní hodnoty, které bez zásadních změn přežily od dob před feministickou revolucí. Barbie byla celá léta krásná, štíhlá a měla příliš prostoduché zájmy, a to současným rodičům – mileniálům – nestačilo a přestali Barbie svým dětem kupovat.

Pokles začal v roce 2009 a prohluboval se sedm let. Postupně však Mattel identifikoval, že na mileniály musí přes společenskou angažovanost. Ke změnám zpočátku přistoupil opatrně, vloni to vzal už od podlahy. Barbie je nyní kompletně v novém. Vede prostřednictvím projektu Dream Gap k emancipaci a nabádá dívky k odvaze měnit své sny ve skutečnost. Nová Barbie může být čímkoli. Třeba i snowboardistkou podle vzoru Ester Ledecké, jež má v Česku reprezentovat proměnu této značky.

V čísle dále najdete:

  • Lesk a bída influencer marketingu a rozhovor s Johny Machettem
  • Reportáž z nočního natáčení upoutávek na Českého lva
  • OC Šestka bojuje o přežití, ale na nedalekém Letišti Václava Havla se obchodníci perou o místa
  • Nejsem tu od toho, abych řezal náklady, říká ve velkém rozhovoru pro MAM Vít Nantl, šéf vydavatelství VLM

Aktuální tištěné číslo si můžete nechat doručit až do schránky prostřednictvím SMS objednávky. Stačí od pondělí 11.3. 2019 poslat textovou zprávu ve tvaru MAM Jméno Příjmení Ulice Město PSČ na číslo 90211. Cena za tuto prémiovou SMS je 99 Kč + cena za odeslání SMS podle vašeho tarifu, službu technicky zajišťuje ATS Praha.

Předplatné objednávejte na adrese chcimam.cz

×

Johny Machette: Influencer nemá být prodejní katalog

Starší článek

Digitální agentura může pomoct korporátnímu HR

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více