Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Na festivalech chceme stánky pivovarů

Redakce MAM21. 5. 2018

Hudební festivaly navštěvují alespoň občas dvě pětiny české internetové populace, další pětina účast zvažuje. Na festivaly “táhnou” především vystupující interpreti, ale neméně významným důvodem je i zábava s přáteli, kterou si chtějí užít hlavně účastníci nejmladší věkové kategorie do 29 let. Z nejoblíbenějších jsou respondenty uváděny např. letní festivalová šňůra České a moravské hrady, Colours of Ostrava, Majáles, Masters of Rock, Votvírák, Rock for People a Benátská noc. Oblíbené jsou ale i různé regionální hudební festivaly.

Součástí hudebních festivalů bývají i sponzorské stánky, u kterých se zástupci různých společností snaží pestrou škálou aktivit alespoň na chvíli získat pozornost návštěvníků. Tyto stánky navštěvuje necelá třetina účastníků festivalů, ostatní takové stánky spíše zaznamenali, ale čtvrtina návštěvníků tvrdí, že si těchto stánků nevšímá, protože je nezajímají.

Sponzorské stánky jsou oblíbenější u lidí do 29 let. Pokud by si mohli účastníci vybrat, preferovali by zejména prezentace pivovarů a společností poskytujících zážitky (zorbing, bungee jumping nebo let balonem). S odstupem následují vzorky potravin, móda, vinařství atd. Ženy preferují zážitky, módu a nealko, muži pivo a energy drinky. Z možných aktivit u sponzorských stánků by pak respondenti nejvíce ocenili soutěže, ochutnávky a rozdávání výrobků.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

×

Mediální nakládačka Gábině Koukalové by porazila i koně

Starší článek

Sekaná

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: Pixabay.com

Olympiáda opět v ohrožení. Některé sporty se premiéry nejspíš nedočkají

Postupující pandemie je i přes přítomnost vakcín na trhu stále strašákem organizátorů, průzkumy mezi Japonci navíc ukazují, že si hry ani…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Agentura Allmedia4U mění název na Insighters. „Lépe odpovídá našemu …

PR a digitální agentura Allmedia4U vstoupila do roku 2021 s novým názvem Insighters. Společně s ním změnila společnost grafickou…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Corny tvoří jarní kampaň. S agenturou McShakespeare

Značka cereálních tyčinek Corny si v tendru na velkou jarní kampaň vybrala obsahovou agenturu McShakespeare. Úkolem pro McShakespeare bude tvorba…
20. 1. 202120. 1. 2021
Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
20. 1. 202120. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více